Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

ΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΛΗ - ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Art by Elena Yushina 

i. ΕΞΟΡΙΑ

Ήρθε τ' απόβραδο
στο χρώμα της θλίψης
το ηλιοβασίλεμα κάηκε στο τζάκι,
το κλάμα μου γύρισε σε νοτιά.
Αγάπη κλεισμένη σε χαρτοφάκελα,
θαμπές εικόνες
μαραμένες στην ανυπαρξία
στέκουν φρουροί του τίποτα,
δυο νύχτες τα μάτια μου
τυφλώθηκαν αγναντεύοντας τα πέλαγα,
η φωνή σου έρχεται σε ψιθύρους
ένα ταξίδι από τις εσχατιές της λήθης.
Αγάπη μου..
έχω τόσα χρόνια δίχως χελιδόνια
τόσα που δεν μπορώ να τα μετρήσω,
η ελπίδα μου σκούριασε
να στέκει στην εξώπορτα,
απόκαμα κι έγειρα το κεφάλι..
Κι οι θύμησες που μοιάζουν μ' όνειρο
μια μέρα σβήνουν
κι εσύ ακόμα να μη ξέρεις ν'αγαπάς..
Άννα Γεωργαλή
( 2016 )


(Lady with Muff),1916 Gustav Klimt Detail 


ii.ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΜΟΥ ΣΕΝΤΟΝΙΑ
Απίστευτο..
Λαχταρούσα έναν θάνατο από γιασεμιά και ρόδα
μα ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω
πως πεθαίνω με ολόγυμνα χέρια
στα λευκά μου σεντόνια
με αδιάφορα πρόσωπα γύρω μου.
Πίστευα πως θα μου κρατάς το χέρι σφιχτά
από φόβο μη με χάσεις,
μα στα ξαφνικά πως όρισες της απουσίας σου
θάνατός μου να γίνει;
Κι ήρθε με μάτια σε χρώμα μοβ βιολέτας
και χείλη άσπρα από τον ανθό της πίκρας.
Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω
πως έφυγες από την ζωή μου
αφήνοντας με να πεθάνω με γυμνά τα χέρια...
Άννα Γεωργαλή





1 σχόλιο: