Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΓΙΑΔΑ " Ο δρόμος "



Σε Αυτόν τον δρόμο σου....
που το ιδανικό, την αγάπη μου ανέτειλε ....
με φύλλα Ελιάς έντυσα....

γυμνή καθώς περπάτησα,
ίχνη αλήθειας αθάνατα
πάνω σε γνώριμες κόγχες
που την αιωνιότητα έθρεφαν
ακούμπησα .....
και σε καιρούς καχυποψίας,
βλάσφημα έγιναν....

Ήλιους Αγκυροβόλησα....
που σαν δικά μου χαλάσματα
τώρα μοιάζουν....

Λουλούδια που άνθισαν...
προμηνύοντας την Άνοιξη....
Θρύμματα στα χέρια μου...
μια δυσοίωνη ευωδιά αφήνουν..

Σε αυτόν τον δρόμο σου.....
Δώσε μου.... φώναξες....!!!

και Φτάνοντας ο Απρίλης ....
στης ψυχής μου τ΄απάγκιο....
και στης λίμνης μου το αίμα ...

Σε αυτόν τον δρόμο σου.....

Το Δάφνινο Στεφάνι ,
που ποτέ δεν μου φόρεσες.
=========================
Ιωάννα Καβαγιάδα 05/04/18











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου