Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ " Η προδοσία του Θεανθρώπου "






Σκίζοντας τα πέπλα, με καρφωμένο το μάτι του στο ακόντιο μου, ξεθολώνω την θολωμένη εικόνα του φιλοχρήματου Ιούδα, με τους παραμορφωτικούς φυσιολογικούς φακούς της επικίνδυνης όρασης μου και τον βλέπω από κορφής μέχρις ονύχων, να συλλαμβάνει το σατανικό και αξεπέραστό του σχέδιο, με μικρά ανακατεμένα σωληνάρια κόκκινου υγρού. 

Έχοντας κορόνα στο κεφάλι του αυτούς που του ταιριάζουν, ο καταραμένος ισκαριώτης, βρίσκοντας το σκοινί και τα σίδερα, για να φτιάξει τον άφθαστο μηχανισμό του, σκέφτηκε να κρεμαστεί ισοπεδωτικά από το τρυπημένο ταβάνι, με μια βαριά πέτρα δεμένη στο λαιμό του, βλέποντας τον κόσμο ανεστραμμένα, διεστραμμένα και ανάποδα για λυθεί το πρόβλημα της αδυσώπητης προδοσίας του. 

Στα σαράντα ημερόνυχτα της εξιλαστήριας πλευράς της προσευχής μου, ακροβατώ σπαρακτικά ανάμεσα στην αλήθεια και στο σφάλμα, στους ‘’ εντός ’’ και στους ‘’ εκτός ’’, νιώθοντας την ανάγκη να ενεργήσω μέσα από την εσωτερική φωτιά της συνειδήσεως. 

Δίνοντας σάρκα και οστά στην απαρχή της ζωής μου ως πιστού, στρέφω σε απρόβλεπτους δρόμους εναντίον μου, την ύπαρξη και την βούληση των δολοπλόκων ισχυρών, οι οποίοι με βλέπουν σαν διχοτομημένο υπονομευτή των κεκτημένων, σαν επικίνδυνο προπαγανδιστή μεταρρυθμίσεων, αλλά και σαν παραβάτη του κακοποιημένου νόμου. 

Στο ευρύτερο πλαίσιο του ρυθμού των εποχών και των παθών, που ξεπερνά τον μικρόκοσμο της καθημερινής αντίληψης · ανοίγω με μαχαίρι την ξεριζωμένη καρδιά μου στο πνεύμα της ασκητικής κοινότητας ασπαζόμενος κάτω από τον ήλιο και τον αυγερινό, την ουσιώδη πολυδιάστατη γλώσσα της θρησκείας, για να εξηγήσω τριαδικά τις κατά κόρον πονηρές δυνάμεις που αντιμετωπίζω. 

Μετατρέποντας εκστατικά τα φονταμελιστικά συστήματα των συντηρητικών άσπλαχνων νοημάτων σε ψιλές διατυπώσεις ψαλμωδών και σε συνεχείς ομολογίες πίστεως, γυρίζω πόλεις και χωριά, κατευνάζω το αίσθημα του πόνου και της αλλοτρίωσης του ακάθαρτου σώματός μου, διδάσκοντας με απλό και επαγωγικό τρόπο σε μια πλατιά πέτρα την Αγάπη, την Ανθρωπιά, τη Δικαιοσύνη, την Ανεξικακία και πάνω απ’ όλα την Πίστη στον Κεχρισμένο Κύριο. 

Χρήστος Αθανασίου


















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου