Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

ΑΝΘΗ ΛΟΥΚΑ - ΤΡΙΚΟΥΚΗ "Αγάπη γυμνή"


Αγάπη γυμνή, αφτιασίδωτη πόσο όμορφη είσαι!
Μη φεύγεις........μη ...
Εσένα έψαχνα να βρω σε όλα της γης τα μήκη και τα πλάτη!!
Μη φεύγεις.....μη..... αγάπη γυμνή!!
Το πιο όμορφο μου ποίημα μόνο για σε μπορώ να γράψω γιατί κανένα ρούχο ποίησης δεν χρειάζεσαι απάνω σου να ράψω!

Τον πιο όμορφο μου πίνακα μόνο για σε μπορώ να ζωγραφίσω γιατί καμία δεν θέλεις πινελιά, είσαι η ίδια η πιο όμορφη στον κόσμο ζωγραφιά !

Αλήθεια πες μου αγάπη πως μπορείς γυμνή , απλή και τόσο ταπεινή να είσαι τόσο δυνατή;

Μα δεν κατάλαβες Ανθή αυτό είναι το δικό μου μυστικό! Όσο πιο απλή και ταπεινή τόσο είμαι πιο αληθινή! Πέστο κι εσύ ποιητικά σ' όλο τον κόσμο ν' ακουστεί...Μόνο η αγάπη η γυμνή έxει τη δύναμη αυτή! Αρκεί έτσι στη ζωή να την καλωσορίσεις και μέσα από τα μάτια της τον κόσμο να γνωρίσεις!

Α.Λ.Τ.
27/03/2019




Η φωτογραφία είναι απο τη σελίδα:
"Τα συναισθήματα δεν έχουν λέξεις "








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου