Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΑΡΕΤΗ ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ "Η ΛΙΘΟΞΟΟΣ"

Πίνακας: Ο λιθοπελεκητής
Έργο του ζωγράφου  Μίμη Αντζούρη

Τον είδε ξαφνικά μπροστά της.
Ένα τεράστιο βράχο στην ράχη του κρημνού.
Εδώ, σκέφτηκε, θα λαξεύσω τον κόσμο μου.
Κι αρχίνησε αδράχνοντας όραμα, ψυχή, σφυρί και καλέμι.

Αυτή είναι η θάλασσα!
Στην απλωσιά της θα ρίχνω τρεχαντήρια
που με καραβοκύρη τα όνειρά μου
για μακρινούς ορίζοντες θα αλαργεύουν.

Να και τα τρίστρατα καλντερίμια μου!
Το ένα τα βήματά μου στέλνει
στου χωριού μου το Κεφαλόβρυσο,
εκεί όπου γλυκοτραγουδούν κελάρυσμα νερών και πλατανόφυλλων αντάμα.

Το δεύτερο, το ανηφορικό,
στης Φθίας το κάστρο οδηγεί, στου άι Λια μου το ξωκκλήσι, πανώριο ξαγνάντεμα
στον χρυσαφένιο κάμπο.

Το τρίτο, το πιο πλατύ κι ολόφωτο,
τον κήπο της αγάπης ανταμώνει.
Εκεί θα απιθώνω της καρδιάς μου τα άνθια, τα μυριόχρωμα κι ευωδιαστά.

Και πάνωθέ τους θα σκαλίσω τον ουρανό, τα νέφια, τον ήλιο
και τ’ αστέρια.
Κι ένα φεγγάρι νιούτσικο,
συντρόφευμα ελπίδας.

Μια λιθοξόος ταπεινή είμαι
Κι έτσι τον κόσμο ονειρεύτηκα!.


Αρετή Γουργιώτου
" ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ "

















1 σχόλιο: