Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΡΣΑΜΠΑ "Από τα ολιγόστιχα της Κυριακής"

Πίνακας: Σωτήρης Λιούκρας

ΜΗ
Σταμάτησαν τ’ αηδόνια
αρχίσανε οι βάτραχοι.
Μα κάτι έχουνε κι αυτοί να πουν.
Μη τους υποτιμήσεις!


Μόνοι κι αβοήθητοι όλοι…
τόσο διαφορετικοί, τόσο ίδιοι,
τόσο όμορφοι, τόσο τραγικοί κι αστείοι μαζί!


ΟΙ ΤΡΙΛΙΕΣ
Ακούω τις τρίλιες ενός πουλιού
φυλακισμένου σε κλουβί.
Τι θαύμα ένα πουλί!
Πώς είναι τόσο ψυχωμένο
μέσα στο κελί του!


Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΤΑΡΑΞΙΑΣ
Τόση πολλή πραγματικότητα
δεν την αντέχω Ουρανέ.
Κι ίσως γι’ αυτό με ξεκουράζεις
γιατί ’σαι τόσο αδειανός!


Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η ελευθερία. Ποια ελευθερία;
Η μόνη μορφή πραγματικής ελευθερίας που δοκιμάζω,
είναι πως με τον καιρό έγινα πιο αδιάφορη
για τη δυσάρεστη πλευρά της ζωής μου.


Πού να ’ξερα τότε ότι εκείνος ο αφόρητος πόνος
θα ’ταν η αιτία για τις κατοπινές επιδόσεις μου στην αντοχή!


Αυτό το Μυστήριο των Μυστηρίων!
Είμαι εδώ και είσαι εκεί κι όμως είμαστε Ένα.
Όλη η Γνώση του Κόσμου εδώ σταματά.


Όταν ο αέρας με διάφανες μεταξωτές κλωστές
τυλίγει τους ανθρώπους
αυτός που διαχωρίζει τον εαυτό του πληγώνει
μα πιο πολύ πληγώνεται.


Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο παρά
η επανάληψη του ίδιου και του ίδιου μαθήματος,
να γείρει επιτέλους το κεφάλι του ο άνθρωπος
στα γόνατα της Μεγάλης Δύναμης.


Με το μανίκι μου τα δάκρυα της θλίψης μου σκουπίζω
κι έκπληκτη βλέπω πάνω του να φυτρώνουνε κρινάκια!


Κοίτα…
Περπατάμε δίπλα σε ένα ηφαίστειο
μα εμείς δε σκεφτόμαστε τη λάβα.
Χαζεύουμε δήθεν ανύποπτοι
τ’ αγριολούλουδα στις πλαγιές
πλάι στον κρατήρα


Μια δροσοστάλα πέφτοντας
μπροστά μου από ένα φύλλο
έφτασε να με ξεπλύνει ολόκληρη
απ’ τη θλίψη.


Κόπασε η βροχή. Μυρίζει νοτισμένο χώμα.
Αυτό δεν το περίμενα. Βγήκε πάλι ο ήλιος
να παίξει με τις κρυστάλλινες μπίλιες στα κλαδιά.


Άνθισε στο παράθυρο το δεντρολίβανο.
Μικρές τούφες λουλακί.


Κ.Κ.

Πίνακας: Σωτήρης Λιούκρας








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου