Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

"Φιλμ η ζωή μου στον καιρό" τραγούδι του Κώστα Σμοκοβίτη σε στίχους Ηρακλή Κριεζή και μουσική Λευτέρη Σταμπούλογλου


"Φιλμ η ζωή μου στον καιρό"
Ερμηνεία: Κώστας Σμοκοβίτης
Στίχοι: Ηρακλής Κριεζής
Μουσική/ενορχήστρωση: Λευτέρης Σταμπούλογλου
Έπαιξαν:
Γιάννης Στεργίου: κιθάρες - "Cornerstone Studios" - Berlin
Λευτέρης Σταμπούλογλου: Τρίχορδο μπουζούκι, μπαγλαμά, προγραμματισμός (μπάσο, πνευστά) - "Studio Aparadekton" - Berlin
Άλκης Πολύβιος: πιάνο και συμπληρωματικές ηχογραφήσεις, προγραμματισμός (ακκορντεόν, τσέλο, ντραμς) - "Studio A. P. Germany | Alkis Polivios"
Η ηχογράφηση του Κώστα Σμοκοβίτη έγινε στο Smok-Studio Καμένα Βούρλα

Ακούστε το τραγούδι εδώ

ΦΙΛΜ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

Τρέχει η ζωή μου ανήμερη,
χρόνους δεν λογαριάζει
κι αν βρέχει ο κόσμος δάκρυα,
τ` αύριο με φως χαράζει.

Φιλμ η ζωή μου στον καιρό
φόρτωσε όνειρα σωρό,
κάποια σκορπίσανε στη γη,
κι άλλα τα πήραν ουρανοί...
Τράβα ζωή κι όπου μας βγει.

Τρέχει η ζωή μου ανήφορο,
κόπος δεν την πληγώνει,
μόνο πονάει για τ` άδικο
που `χει ο ντουνιάς και λιώνει.

Τρέχει η ζωή σε μια κλωστή
Θάματα έχει η ζήση,
Πάντα θ` αντέχει το κορμί
σαν η καρδιά θελήσει.

Στίχοι: Κριεζής Ηρακλής

"Film i zoi mou ston kairo"
Voc: Kostas Smokovitis
Lyrics: Iraklis Kriezis
Music: Elefterios Stampouloglou
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου