Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ " Όταν θα λείπω..."


Όταν φύγω θα θυμάσαι
τη σκόνη μου.
Στις φτέρνες σου θα κολλάω
σαν βήμα,
οι πατημασιές της αγάπης μου
θα γράφουν ολογράμματα
για το χάρτη σου,
να μη μου χαθείς.
Θα μηνύω στις κρύπτες,
εκεί που αποθήκευα
τις απαντοχές μου
ν αφήνουν την πόρτα μισάνοιχτη,
να μπορείς να περνάς
το κατώφλι τους,
να διαπερνάς τις μνήμες μας,
να μη μου χαθείς.
Όταν φύγω,
συλλαβιστά θα γέρνει η νύχτα,
μην και τρομάξεις
από της απουσίας τη θύελλα,
θα φοράω το δρόμο
σαν σανδάλι,
να νικάς το λιοπύρι
του έρωτα,
να μη μου χαθείς,
θα ζαλίζω τα μίλια,
για να ζεις πια ανώδυνα,
για να μην κουραστείς
απ την ανηφόρα του πάθους,
να μη μου λαθέψεις
και πλανηθείς,
να μη μου χαθείς.
Ο,τι έδωσα
πίσω δεν το θέλω
κι ό,τι πήρα χαλάλι
μα το ξόδεψα πια,
μονό να,
είναι που φεύγω αδίψαστη
και θα προσπερνώ τις πηγές
που θα βρίσκω στο διάβα μου
γιατί η δίψα μου σώθηκε,
όλο το νερό μου το ήπιες,
στο πρόσφερα σαν θεία μετάληψη
δίχως φειδώ
και τώρα σαν έρημος θα μαι.
Θα φεύγω
και πίσω μου,
θα κοιτάω σαν πλάνο αργό,
θα πονάω σαν ταινία βουβή,
δίχως λόγια θα κλαίω,
θα τρέχω σαν δάκρυ
στο βλέφαρο,
σαν ηδονή στο κορμί σου.
Θα λείπω.
Μα θα είμαι πάντα εκεί.
Στα ίχνη σου,
στο ρίγος της ψύχρας,
στο θάμπος της κάψας σου,
σαν ιδρώτας θα κυλάω
στο στήθος σου,
να μην μου χαθείς.
Να θυμηθείς την αγάπη
να ντύνεσαι,
κατάσαρκα να με φοράς
πανωφόρι.
Να ζεσταθείς.
ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ


Η φωτογραφία είναι από http://www.martinkenaite.lt/











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου