Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Παρουσίαση του βιβλίου "Οιστρογόνα" της Ελένης Χαϊμάνη


Οι εκδόσεις ΙΩΛΚΟΣ σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου  της Ελένης Χαϊμάνη
 
Οιστρογόνα
 
στο «Polis Art Café» (Πεσμαζόγλου 5, Αίθριο «Στοάς Βιβλίου», Αθήνα) 
την Κυριακή 3 Μαρτίου 2019 
στις 18:00΄. 
 
Για το βιβλίο θα μιλήσουν: 
Κώστας Κουτσουρέλης (ποιητής, κριτικός), 
Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης (υπεύθυνος εκδόσεων Ιωλκός).
 
Σαπφώ

Αγαπημένες μου, του Έρωτα αδελφές,
σας ξορκίζω, μην αγαπάτε Ποιητές.

Αγκώνες, χείλια κι αστραγάλους
θα διαλέγουν,
από σας, την άλλη και την άλλη
-Γαλάτεια, Ευτέρπη και Καλλιόπη!

στο όνομα του Έρωτα
πικρές μου αγαπημένες αδελφές,
δεν θα'στε παρά ένα πρόπλασμα,
Σ' αυτή που δεν μπορούν
να πάρουν στο κατόπι.

Αγαπημένες μου, του Έρωτα αδελφές,
σας ξορκίζω, μην αγαπάτε Ποιητές.
Αυτοί, που έγραφαν τις συλλαβές,
έφυγαν όλοι νέοι.
Κι έγιναν τραγούδια μας
παρέμειναν Ωραίοι!..

Αγαπημένες μου, του Έρωτα αδελφές,
σας ξορκίζω, μην αγαπάτε Ποιητές.

Εγώ που σας το λέω το ξέρω,
τι είναι Αλκαίο ν' αγαπάς
και να ταΐζεις τις Πλειάδες λέξεις.

Οιστρογόνα, Εκδόσεις Ιωλκός.
Χαϊμάνη Ελένη.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου