Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

ΜΑΡΙΑ ΝΑΝΤΗ "ΟΧΙ ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΜΟΥ !!!"

Rainy Days by xetobyte

Όχι ! Δεν θα σας παραδώσω
την απόγνωση μου .

Μπορείτε να συνεδριάζετε ώρες ολόκληρες,
στα μυστικά σας δικαστήρια ...

Μπορείτε να με κοιτάζετε
κάτω απ`τα υπόγεια βλέμματά σας ...

Μπορείτε να κρύβεστε πίσω
απ`τους κίτρινους φακέλους σας ...

Μπορείτε να με καταδικάσετε
έχοντας γυρισμένη την πλάτη σας

Και την στιγμή
που θα σας φωνάζω,

- ΑΘΩΑ,

μπορείτε να σκύψετε κάτω
τ' αυτιά σας ...

Όχι ! Δεν θα σας παραδώσω
την απόγνωση μου .

Μπορείτε να με στήσετε απέναντί σας
και να στρέψετε το κεφάλι σας,
αδιάφοροι, κοιτώντας το άδειο ταβάνι ...

Μπορείτε χωρίς να μιλήσετε,
να με σκοτώσετε χιλιάδες φορές ...

Μπορείτε να γράψετε
επάνω στην ταφόπλακά μου την λέξη : "απεβίωσε",
δίχως ακόμη να είμαι νεκρή ...

ΟΧΙ ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΜΟΥ !!!

- © Μαρία Νάντη -








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου