Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΒΟΥΛΑ ΚΑΠΙΡΗ "ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ"


Έλα καλή μου φορεσιά
να σε ντυθώ να λάμψω,
έλα χαρά μου ακριβή,
μαζί σου να πετάξω!
Μαϊστράλι φύσα τα πανιά,
πάμε στα ωραία Παλάτια,
στα χώματα τα ιερά,
στο πέλαγο αγνάντια!
Στην Πύλη του Απόλλωνα
να εξαγνιστώ, να νιώσω,
την ομορφιά του να χαρώ
κι απ' το χρυσάφι να ευφρανθώ!
Να τον ερωτευτώ άλλη μια,
στον κόρφο του να ονειρευτώ,
να βασιλέψω στα βαθιά,
τον Ήλιο να στεφανωθώ!

Του φθινοπώρου τις δειλές πατημασιές,
εσύ ψυχή μου μην ακούς,
κλείσε την πόρτα στον καιρό!
Λατρεία η εποχή που ζω,
πίσω δεν την αφήνω,
στο καλοκαίρι που αγαπώ,
εδώ θέλω να μείνω!

Εδώ, στο ωραίο μου νησί
που 'χει στα σπίτια τα λευκά
τις φούξια μπουκαμβίλιες πινελιές,
κοχύλια, βότσαλα, την άμμο την ξανθή
και γαλανά, κρυστάλλινα νερά!
Τα μάρμαρα του ζηλευτά,
και οι κορφές ολόσπαρτες ξωκλήσια,
τ' αμπέλια σε πεζούλες στις πλαγιές
και οι δροσοπηγές του βάλσαμο στα στήθια!
Με το ηλιογέννητο γλαυκό,
το γλυκό φως του Αιγαίου
που όνειρα αρμενίζει,
τα δειλινά που κλέβουν τις καρδιές
κι η σκέψη στον Αποσπερίτη σεργιανίζει.
Μ' αυτές τις φεγγαράδες τις ψιθυριστές
που ζωγραφίζουν τις ακρογιαλιές,
ν' ακούς φεγγαροτράγουδα στη σιγαλιά,
να σε μαγεύει τ' άστρο του βοριά,
βιολί, λαούτο με κρασί κι αστροφεγγιές,
στιγμές να γράφουν κι όμορφες βραδιές!

Αχ, πουθενά δεν ξημερώνει έτσι η αυγή
κι ενώ σε έχω πάντοτε μαζί,
λες και με ξεριζώνουν έξω απ' το λιμάνι,
σαν φεύγω, πίσω αφήνω ένα κομμάτι!
Κράτα με εδώ μιας που
έχεις κλέψει την καρδιά μου,
σγουρέ βασιλικέ μου εσύ,
θαλασσινέ έρωτα μου,
γαλάζιο μου όνειρο, νησί,
μπρούσκο μεράκι μου,
σταλιά, σταλιά να με μεθάς
καλοκαιράκι μου!!!!

~ ~ V. K.~ ~
Voula Kapiri
18/9/2017











1 σχόλιο:

  1. Να είσαι καλά Γεωργία μου!!! Τιμή μου η φιλοξενία σου εδώ και πάλι!!! Φιλιά με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή