Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

ΘΑΛΕΙΑ ΟΛΑΝΘΗ "Σημαιοφόρος"



Αγοράκι μου
κοιτάζω τα πόδια μου
μπροστά στις αχτίδες του ήλιου
απλωμένα ακίνητα ψηφίο άλφα
που σημαίνει ερωτογενής ακμή.

Ανάρτηση αέρα ιστία πάθος κόκκινα
βάφουν σκέψεις
έντονα φιλτισένια η καύλα μου,
ύστερα εκστασιάζομαι στα τρία τέταρτα
σκυμμένη, σε όρθια διέγερση φωσφόρου.

Αγοράκι μου
μάτια πολλών θαυμάτων
λιγωμένα στα δικά σου "γυναίκα μου"
"λαύρα μου", προσηλωμένη με έμαθες,
σε έμαθα στην ικεσία ηδονικής αφθαρσίας.

Χείμαρρος οι ροές ποιημάτων στο πνεύμα,
η ιστορία μας σε λιτανεία οργασμών
προσφορά ζωής ή και θανάτου
όμοια γέννα δίδυμα φεγγάρια
δέλεαρ καύλας οίστρος αρμονίας.

'Αντρα μου μόνο τα χέρια μου απλώνω
και σε βρίσκω σημαιοφόρο δίπλα μου,
φάρο μπροστά μου, σταυρό δεξιά μου
κατακόκκινη καρδιά αριστερά...
πάντα αριστερά μου.
Με συνταράζεις.

Αστρολάβος ωκεανών, βαθύτατοι
οι έρωτες υπερωκεάνιας παρρησίας.
Ω! Το ύψος του βυθού
Ω! Το βάθος της θάλασσας
Ω! Τα άδικα ναυάγια
Ω! Ο χαμός μας.

Θάλεια Ολάνθη

Φωτογραφία : Νίκος Παύλου




1 σχόλιο: