Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Μάρι Γιόβα "Ανοιξη πάλι.."

Φωτογραφία -Μάρι Γιόβα


Άνοιξη όλη η ομορφιά της γης…! Στάζουν ζωή και ελπίδα τ’ αγριολούλουδα, θαύμα γεμάτο φως και μέλι μαζεύουν τα μελίσσια και οι πεταλούδες γεμίζουν τον αέρα με χαρά και χρώματα. Πόσες μυρωδιές από γιασεμί και αγιόκλημα… Άνοιξη με μάγια αγάπης και θαύματα ζωής και Ανάστασης. Στα ξωκλήσια χτυπούν οι καμπάνες και γω θυμάμαι κείνο το μικρό ξωκλήσι, που σου πρόσφερα τη ζωή και την μοίρα μου… Είναι Άνοιξη, γιατί Σε Συνάντησα και Σ΄Αγάπησα. Είναι Άνοιξη και ενώθηκα μαζί σου για πάντα. Είμαι εδώ και περιμένω πάλι τα χεληδόνια. Περιμένω να΄ρθουν, να μου φέρουν ό,τι αγάπησα και μια φωλιά για να ξαποστάσω από τόσο μακρινό ταξίδι, τα πόδια μου μάτωσαν μέσα στ΄αγκάθια και τα μάτια μου θόλωσαν από τα δάκρυα. Η καρδιά μου κουράστηκε και η ανάσα μου βγαίνει βαριά από τον δρόμο. Πρόφτασα και ήρθα εδώ, όπως τότε... Είναι Άνοιξη όμως και έρχονται πάλι τα χελιδόνια Και εγώ εδώ, στον ίδιο δρόμο, βγήκα να δω που έρχεσαι μαζί τους. Άνοιξη και ο δρόμος είναι ακόμα με αγκάθια αλλά σε περιμένω να φανείς και να κρυφτώ στην αγκαλιά σου όπως πρώτα, να γίνω δική σου, γυναίκα σου και συ ο άντρας μου. Να έχω το χέρι μου για πάντα στο δικό σου και το βλέμμα σου μέσα στα μάτια μου. Άνοιξη και όλα τα θαύματα γίνονται μαζί σου... Μάρι Γιόβα






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου