Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

ΒΙΚΥ ΤΣΙΜΠΙΡΛΗ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ



 Θλιμμένος Ουρανός 
Λάδια σε καμβά 0, 80 Χ 0,80

Περιμένοντας ακούραστα 
Λάδια σε καμβά 0,60 Χ 0,80

"ΘΕΑ ΜΗΤΙΣ"....
Λάδι σε καμβά 1,00 Χ 80

" ΠΥΡΑ ΔΕΙΛΙΝΟΥ"
Λάδι σε καμβά 0,80 χ 0, 60

 " Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ"
 0,40 χ 0,60 Λάδι.

" Το σπίτι της Γοργόνας " 
Από τη σειρά"Παραμύθι για μεγάλους"
Λάδι σε καμβά 0,80 Χ 0,60


 "Τόλμη"
Από τη σειρά"Παραμύθι για μεγάλους"
Λάδι σε καμβά 0,60 Χ 0,80

" Ανταλλαγή "Από τη σειρά :
" ΗΛΙΟΙ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ "

Λάδι σε καμβά 0,80 Χ 0 60

Και το τελευταίο  κορίτσι, από τη σειρά :
"ΗΛΙΟΙ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ"
"Κομμένα φτερά "
Λάδι σε καμβά 0,80 Χ 0,60


ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΓΟΡΓΟΝΑ
Λάδι σε καμβά 1,00 Χ 0, 50



" ΓΑΛΑΖΙΑ ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ" 
0,90 Χ Ο,90 Λάδι σε καμβά

























" Εν ειρήνη ανθίζει η γη " 












 "Φούξια"
Λάδια σε καμβά 0,60 Χ 0,60

"Ερωτικό πρωί "
Λάδι σε καμβά 0,35 Χ 0,50





 " The Journey "
Λάδι σε καμβά 0,60 Χ 0,80

Σπάτουλες και πινέλα


 " Πάνω απ' όλα " 
Λάδι σε καμβά 0,40 Χ 0,50

" Η Πανσέληνος του Αυγούστου "
Ακρυλικά σε ακουαρέλα.









" Τροπική πανδαισία  "
Λάδι σε καμβά 0,50 Χ 0,60














"ΚΥΚΝΟΙ"
Σύμβολο Πίστης κι Αγάπης .
Λάδια σε καμβά 0,50 Χ 0,50


Βιογραφικά στοιχεία 


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πειραιά !! Τέλειωσα το εξατάξιο γυμνάσιο και σπούδασα Λογιστικά στη Βοστώνη των Η.Π.Α , όπου και έζησα για πολλά χρόνια !
Απ΄όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, γράφω και ζωγραφίζω, αυτοδίδακτη ούσα και στα δύο ! Κάτι σαν μέρος και ανάγκη του εαυτού μου, όπως λέμε "πεινάω" ή "διψάω" !
Πριν 5 περίπου χρόνια, αποφάσισα να μοιράζομαι και με άλλους, τις σκέψεις μου και τις χρωματικές μου ανησυχίες. Έτσι ανοίχτηκα και επέκτεινα τις γνωριμίες μου, με φίλους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και την ίδια αγάπη μ΄εμένα , προς την Ποίηση και τις Εικαστικές Τέχνες ! Έμπνευση για μένα, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, είναι η Φύση, ο Έρωτας, που έτσι κι αλλιώς βρίσκεται σε κάθε χιλιοστό της Φύσης και η Ίδια μου η Ζωή !! Σήμερα έχω στο ενεργητικό μου, ήδη μία Ποιητική συλλογή, με τον τίτλο "ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ" , που εκδόθηκε το 2015 και ταξίδεψε όπου δεν έφτασαν ποτέ οι προσμονές μου ! Μου έδωσε μεγάλες χαρές, με μεγαλύτερη, το ότι επιλέχτηκε ανάμεσα σε άλλες και διδάχτηκε στη Φιλολογική Σχολή του Πανεπιστημίου της Tucson Arizona των Η.Π.Α ,το έτος 2017 ! Αγάπησε και αγαπήθηκε πολύ !
Έχω λάβει μέρος σε δεκάδες εικαστικές εκθέσεις και μουσικοποιητικές βραδιές !
Είμαι μέλος της Ένωσης Εικαστικών Καλλιτεχνών "ΔΙΩΝΗ" , του συλλόγου " ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΕΧΝΗΣ", ιδρυτικό στέλεχος στα "ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ" καθώς και στην Ανοικτή Κοινότητα Γραμμάτων και Τεχνών "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ", στη ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΠΕΙΡΑΙΑ και αλλού, όπου συμμετέχω και δραστηριοποιούμαι δια της Ποίησης και της Ζωγραφικής , που είναι και θα είναι όσο ζω, πνεύμονες οξυγόνου της ζωής μου........
Βίκυ Τσιμπιρλή











3 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ από καρδιάς για την Τιμή και και την χαρά της φιλοξενίας σας, στον εξαιρετικό τούτο τόπο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Βίκυ μου για το ποιητικό και καλλιτεχνικό έργο σου. Πάνω από όλα σε αγαπώ και σε εκτιμώ για το ήθος και την ευαισθησία σου φίλη μου .Εύχομαι πάντα επιτυχίες 💝🎨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Βίκυ, ένας ξεχωριστός άνθρωπος. Γεμάτη ευαισθησίες, συναίσθημα , ανθρωπιά. Με γνώσεις, άποψη εμπερίστατη,παρρησία λόγου, ευθυκρίσία και στέρεη λογική. Το ότι είναι και καλλιτέχνις, αυτό είναι η έκφραση της εσώτερης ομορφιάς της. Εύγε Βίκυ ! (Κνάκαλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή