Σάββατο 13 Απριλίου 2019

"Παράπονο" Τραγούδι σε στίχους του Δημήτρη Μωρόγιαννη και ερμηνεία του Νίκου Αλεξίου


Ο Νίκος Αλεξίου τραγουδάει το ''Παράπονο'' 
σε στίχους Δημήτρη Μωρόγιαννη 
και μουσική του Θανάση Κατεργάρη 
Απαγγέλει ο Γιώργος Ποταμίτης 
Έπαιξαν :Θανάσης Κατεργάρης κιθάρες, ψηφιακά όργανα και δεύτερη φωνή, 
Γιώργος Ζαγόρης :ψηφιακά όργανα και ενορχηστρωτική συμμετοχή 
Ηχοληψία: Studio A440

 

Πώς με γέλασε ο Απρίλης
με την τόση του ομορφιά,
σκόρπιζε χαρές, λουλούδια
σε μένα άφησε ερημιά.

Τέτοιος ήλιος, τέτοια μέρα
Απρίλης με μοσχοβολιές
άφησε στο πέρασμά του
θλίψη κι άδειες αγκαλιές.

Οι καρδιές σαγηνεμένες
απ’ τ’ Απρίλη τους χρησμούς
έφυγες απ’ τη ζωή μου
με πουλιού φτερουγισμούς.

Πέταξες μακριά από μένα
και με πνίγει η μοναξιά
μετρώ τις μέρες που μου λείπεις
και μου φεύγεις πιο μακριά.

Δεν μπορώ πια να σε φθάσω
χάθηκες μες τη σιωπή
έρχεσαι στα όνειρά μου
και σε χάνω το πρωί. 


Πώς με γέλασε ο ήλιος;
πώς με τρόμαξε η ζωή;
ο ήλιος άνοιξη απλώνει
κι εγώ μένω στη σιωπή.

  Δημήτρης Μωρόγιαννης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου