Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΕΛΕΝΗ ΚΙΟΥΠΗ "Ήθελα..."



Zhang Jingna -  photography

Άργησα όμως να σου γράψω καλέ μου
Γέμιζα τις ραγισματιές με φτερά χελιδονιού
Μη χρειαστεί να ξεκουράσεις τις ελπίδες σου
Βγήκα στο μπαλκόνι μου πρωί πρωί
Έχει πάρει κλίση μεγάλη
Φοβήθηκα πολύ
Όλο προς τα σένα γέρνει
Κόντεψαν να λιποθυμήσουν τα λουλούδια μου
Φοβούνται τ'ανθισμένα
Ο ουρανός καταγάλανος
Δεν αναπνέω μη λερώσω τον Έρωτα
Ψαλμούς ακούω
Τα σφουγγάρια στην Κάλυμνο με ένα στόμα λένε το Ω Γλυκύ μου Εαρ
Ανοίξανε τα όστρακα ανεμίζουν τα πάθη
Χέλια πετάγονται από την άμμο
Γέννες χιλιάδες στου ωκεανού τις φωλιές
Οι φλέβες του νερού ανοίξανε αυλάκια
Στην παραλιακή μου ξετυλίγεσαι επίμονα
Και τα μάτια σου ποτάμια στο λιμάνι μου
Συκοφαντίες λένε ότι μ'αναζητάς
Ευτυχώς αγάπη μου η απουσία δεν χάνεται

Από τσιγαρόχαρτο και φόβους είμαι πλασμένη κι εγώ
Σε φιλώ
Κι ας δείχνουν όλα ότι δεν σε ξέρω!


Eleni Kioupi















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου