Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

"Νόστος αδήλων" 2017 , Αναδρομική έκθεση του ζωγράφου Χρήστου Μποκόρου - Φωτογραφικό άλμπουμ της Ελένης Μπαρσίνικα


Τι είμαι εγώ; Ποια είναι η ταυτότητας μου ;;
Τι έχω να προτείνω;

Δεν έχω πρόταση, δεν έχω σώσει ούτε το δικό μου εαυτό.

Ν' αλλάξω τον κόσμο; Μικρός έτσι ήθελα. Ο κόσμος δεν αλλάζει.
Το θέμα είναι εγώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στον κόσμο !
Τα σα εκ των σων, τα μα εκ των μων

Θάμβος,
ένα γλυκασμένο φως, όχι μόνο στη ζωγραφική, μα και στη ζωή μας

Αυτό άρχισα να ζωγραφίζω, με μεγάλη αφαίρεση πάνω σε υλικά που είχαν χρησιμοποιηθεί και το πρώτο μου έργο δεν το πούλησα ποτέ !

Χάρισμα είναι η ζωγραφική. Χάρισμα σημαίνει χρέος !
Κι η ζωή χάρισμα είναι" !

Χρ. Μποκόρος

Ιδιαίτερα ευτυχής που γνώρισα και άκουσα από κοντά τον κ. Μποκόρο, στα πλαίσια "της ξενάγησης", στην αναδρομική του έκθεση "Νόστος αδήλων", στο Μουσείο Μπενάκη, πριν 2+ χρόνια.

Δεν είναι τυχαίο το φως των έργων του, "το θάμβος, το γλυκασμένο φως".
Όταν υπάρχει και εξωτερικεύεται με τέτοιον τρόπο, με τέτοιο ταλέντο, με τόση γλυκύτητα, με τόσο ήρεμο πάθος, δημιουργεί θαύματα !

Tο φως των έργων του κ. Μποκόρου, με παραπέμπει στις μέρες που έρχονται. Σταύρωση, Ανάσταση, Ζωή 

Ελένη Μπαρσίνικα 

































 






  





 














  
  
    






























Πίνακες - Χρήστος Μποκόρος 
Φωτογραφίες - Ελένη Μπαρσίνικα  







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου