Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑ "Δεν είναι έτσι τ' όνειρο!"

Photographer Taylor Marie McCormick


Προσπάθησα ν' αγγίξω τ' όνειρο
κάθε φορά ένα βήμα και πιο κοντά στην αγάπη
κάθε φορά και ξεχείλιζε κι ένα δάκρυ.
Πάντα ένα βήμα μπροστά η αγάπη
κι εγώ από πίσω ν' ακολουθώ
πιστό σκυλί να ζητιανεύω για λίγη προσοχή και φροντίδα
να δίνω από τα βάθη της ψυχής μου
για να ταΐσω τις λαίμαργες ψυχές των άλλων.
Τί περιμένω άραγε;
Όμως, αλήθεια, άνθρωπε, κουράστηκα...
Για πόσο ακόμα να έχω αποθέματα να συντηρώ ψυχές
ψυχές λαίμαργες που διψούν να πιουν το αίμα της αγάπης;
Κάθε φορά που πλησίαζα τ' όνειρο η καρδιά μου χτυπούσε και πιο γρήγορα
με προειδοποιούσε, όμως, εγώ έκλεινα τ' αυτιά μου
και προχώραγα γιατί ήθελα να αρπάξω ένα κομμάτι από τον Παράδεισο.
Έναν Παράδεισο χαμένο, έναν Παράδεισο φταγμένον όχι για δύο
όπως πάντα πίστευα, δεν είναι έτσι ο Παράδεισος
αυτό ήταν ένα χρυσό κλουβί.
Κι εγώ σιχάθηκα τα χρυσά κλουβιά
κρύβουν μέσα κατήφεια, θλίψη, θυμό
κουράστηκα με τις αδηφάγες ψυχές
ήρθε βλέπεις το πλήρωμα του χρόνου
και τώρα ο δείκτης του ρολογιού άλλαξε φορά
και μετράει αντίστροφα τις αντοχές μου.
Δεν είναι έτσι τ' όνειρο!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου