Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

"Μάμπο στο ρυθμό του έρωτα" Τραγούδι του Γιώργου Τάμογλου σε στίχους Ανδριάνας Μπιρμπίλη



Μουσική-Ερμηνεία Γιώργος Τάμογλου 
Στίχοι Ανδριάνα Μπιρμπίλη 
Επεξεργασία βίντεο Ανδριάνα Μπιρμπίλη 

Μάμπο στο ρυθμό του έρωτα 

Τα δυο σου χέρια περιστέρια 
στον καταγάλανο ουρανό, 
έλα μαζί μου στα αστέρια 
το όνειρο να θυμηθώ 

Αγάπη μου γλυκόπικρη 
μου άφησες βαρύ καημό, 
στα τρένα στης πλατείες 
κοιτάω να σε ξαναβρώ.

 Το καλοκαίρι πέρασε 
και συ πάλι μακρυά μου, 
φεγγάρι κατακόκκινο, 
στα στήθη η φωτιά μου. 

Φθινόπωρο κι αν ήρθε 
κι αν σπάσαν τα φτερά μου, 
για σε χτυπά αδιάκοπα 
ακόμη η καρδιά μου. 

Ταξίδια τόσα κάναμε, 
στου πόθου μέσα το ρυθμό 
και σκέψεις μοιραστήκαμε 
στου έρωτα μας τον σκοπό. 

Κι ίσως να γίνει πάλι 
μια μέρα να σε ξαναδώ, 
γι αυτά τα μαύρα μάτια 
γλυκά θα τραγουδώ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου