Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

ΕΛΕΝΗ ΚΙΟΥΠΗ - Δύο ποιήματα

i

Ανάρτησες στα μάτια μου όλους τους θριάμβους
Και με τα νύχια σου τραβάς βρατσέρα αρματωμένη 
Θα σου γεννήσω αγγίγματα κουβάλα τους ιλίγγους 
Σμήνος φτερά οι σκέψεις μου 
Βουνά ψηλά ανθίζουν 
Λικνίζονται τα χείλη μου 
Μυρώνουν τις σιωπές μου 

Χιούμορ το πεπρωμένο μου 
Δε φύλαξε ούτε δράμι 
Μονάχα ανατριχιάσματα στη ρίζα και στα φύλλα 
Τα χίλια πρόσωπα φορώ 
Να κρύψω το δικό σου 

Της πεντοζάλης έρωτας φυσά 
Γύρω απ'τ' αλώνι 
Μπαρούτι καπνός μυρίζει 
Στο σκότος δίνεις μια σφυριά 
Στο κόκκαλο έχει φτάσει 
Φωτιά 'γίνε το σίδερο 
Στου πόθου σου το αμόνι 

Eleni Kioupi



ii

Είδα έναν Άντρα να βαστά όλη τη γη στα χέρια 
Να ενώνει πέντε θάλασσες 
Και δυό γκρεμούς να χτίζει 
Να ρίχνει άμμο στις πληγές 
Να σταματάει το αίμα 

Όταν βουτάει στη θάλασσα 
Τα πλοία κάνουν άκρη 
Όπου πατάει σε έρημο 
Κρύο νερό αναβλύζει 
Και τα βουνά τα αχώριστα 
Μπορεί και ξεχωρίζει 
Σηκώνει τα μάτια του στο φως 
Κι ανάβουνε οι φάροι 
Αδειάζει πέντε θάλασσες 
Σβήνει σαράντα ήλιους 
Σαν πιάσει το ψαλτήρι του 
Μεγαλυνάρια λέει 

Έχω έναν Άντρα!! 

Eleni Kioupi

Πίνακες: Christian Schloe art






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου