Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ " Ικεσία στον ναό μιας φεγγαραχτίδας"

William Bouguereau La jeunesse de Bacchus

Καλλίφωνη Καλλιστώ
Νεράιδα του δάσους,
ονειρεμένη ναϊάδα
της κρυστάλλινης πηγής,
αγαπημένη Αφροδίτη,
τραγοπόδαρε θεέ του Ερυμάνθου,
ονειρική Άρτεμη ,θεά της άγριας φύσης,
σάτυροι, μαινάδες, σειληνοί
θίασος μιας απόκοσμης γιορτής,
τούτη δω την ύστατη στιγμή…

δώστε μου φεγγαραχτίδες ελπίδας
δώστε μου από το νέκταρ σας να πιώ
δώστε μου το φως σας να ονειρευτώ,
απόσταγμα αγάπης να γευτώ,
πια, να μην πονώ,
των ψυχών τις πληγές να κλείσω,,
πόνος να μην σταλάζει στην καρδιά,
τα όνειρα να μην ματώνουν πια,
μια απρόσμενη μελαγχολική εξαίσια γιορτή,
σαν ανατολή τις σκιές να σκορπίσει.

Μα αν όλα αυτά,
διόλου σας αγγίζουν,
μα αν όλα αυτά,
αδιάφορους σας αφήνουν,
μα αν όλα αυτά,
αιώνια λάθη,
ανθρώπων σας θυμίζουν,
μα αν όλα αυτά
ασήμαντα σας φανούν,
δώστε μου δύναμη ν΄ αντέξω
να μην δειλός ,φανώ την ύστατη στιγμή
που για να σας βρω θα ξεκινήσω,
το φανό της ψυχής μου σβήσω.
Μιχάλης Γεωργούλης
Μ.Γ.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου