Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

ΓΙΩΡΓΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ - ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ



ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ


μη μ αφήνεις μόνο 
σκέψου τι θα πει ο κόσμος 
όταν με δει στο δρόμο 
με τα μάτια βουρκωμένα 
μην μ αφήνεις μόνο 
τσεκούρι η μοναξιά 
σφυρίζει στο κεφάλι μου 
κάποιος θα την πληρώσει...

                    🍁

τη μεγαλη λεωφόρο των βερολίνων 
καθαρίζουν οι φίλοι μου 
ένα ένα μαζεύουν τα φύλλα της 
και τα στοιβάζουν να ξεραθούν 
όπως τα καπνά στο χωριό 
τα πεσμένα φύλλα της φλαμουριάς 
καπνίζουν οι φίλοι μου 
κόβουν απ ' όπου μπορούν 
μια ώρα αρχύτερα 
να επιστρέψουν στην πατρίδα 
Κατούνα , Λεπενού , Μποζικά , Παλαιοκώμη 
Προσωτσάνη ,Μικρόπολη , Στρυμονικό 
Στάθης , Άσπρος , Φανός Φλωρίνης 
οι φίλοι μου 
ένα ένα μαζεύουν τα φύλλα 
σ αυτά γράφουν ,αυτά καπνίζουν 
κι έχουν αφήσει εντολή 
- αν δεν προφτάσουν την επιστροφή - 
μ 'αυτά να τους σκεπάσουν 
στα μνήματα των εμιγκρέδων 
              
 οι φίλοι μου 
χελιδονάκια που αγάπησαν 
τα μέρη μας 
κι έμειναν εδώ 
μαζί να περάσουμε 
τον δύσκολο χειμώνα.

                    🍁

κι αν καμιά φορά 
δεν θυμάμαι τ 'όνομά σου 
είναι γιατί με πίκρανες πολύ 
και θέλω να ξεχάσω...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου