Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Μαρκάγγελος Δαμουλάκης " Ένα όστρακο σου παραδίδω"



Αγάπη μου μην έρθεις
απόψε συντροφιά μου
είμαι ένα πληγωμένο ζώο
του παρελθόντος όμηρος
του κόσμου στίγμα επώνυμο
ένα τρένο που εκτροχιάστηκε
ένα στίγμα που το χάσανε.

Έτσι έπαιξε η τύχη
έτσι έπαιξαν οι ήχοι.
Καμπάνες που σιγήσανε
αφτιά που δεν ακούσανε
κερδισμένα και χαμένα
δεν έχουν σημασία.
Αγάπη μου ακριβή
προδόθηκε μια αξία
βούτηξαν οι καιροί στην πλεονεξία.

Πάλεψα με το κύμα
αγκαλιά βρέθηκα με μια σανίδα.
Στην ακτή κόσμος πάει κόσμος έρχεται
δεν βλέπουν την αυγή
απ’ τα βρεγμένα ρούχα εμπνέονται
για το σκοτάδι χαίρονται.
Απ’ το ναυάγιο μου
ένα όστρακο σου παραδίδω.
Βγάλε κραυγή με το σφύριγμα του
κάντο βάζο να κρατήσει έναν ανθό.
Βάλτο στ’ αυτί ν’ ακούσεις την θάλασσα
ξύσε το τζάμι να τους τρελάνεις όλους
βάλτο στο κεφάλι να σ’ έχουν για τρελή
ή ακούμπησε το στην κοιλιά σου
να ενωθείς με το σύμπαν.

Μαρκάγγελος Δαμουλάκης










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου