Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

ΡΕΝΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ "ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ"

Artwork : Petra Kaindel

Και να που τώρα φεύγω
Όπως ήρθα
Αποχαιρετώντας την αδερφή μου
Τη θάλασσα

Μου’ δωσε τη γη της
Κι έφτιαξα τα κάστρα μου
Μου’ δωσε το μπλε της
Και ντύθηκα

Το αλάτι της για να νοστιμίσω
Τη ζωή μου

Αυτό στεγνώνει τα δάκρυά μου
Την κάψα του ιδρώτα μου

Απ’ τον αχανή της ορίζοντα
Πήρα πήχες γαλάζιο σεντόνι
Για να τυλίξω τα όνειρά μου

Μια στάλα απ’ το φως της
Μήπως ζεσταθώ και χαμογελάσω

Όμως πήρα πολλή απ’ την οργή της
Και το θρήνο των χαμένων ψυχών
Που κρατά στο βυθό της

Έβαψα γαλανή τη βαλίτσα μου
Τη γέμισα με τις λιγοστές αντοχές μου

Έσκυψα το κεφάλι

Κι άφησα στα κάστρα την ελπίδα
Να μου κουνά το μαντίλι
Του αποχαιρετισμού

Και να που τώρα φεύγω
Όπως ήρθα
Αποχαιρετώντας την αδερφή μου
Τη θάλασσα
---------------------------------------------
Ρένα Πετροπούλου Κουντούρη
(από την ανέκδοτη συλλογή ''Σπουδή στην εικόνα'', 2014-2019)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου