Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΒΑΘΗ "Χαίρε Μαρία"

Πίνακας : Βησσαρίων Γκεκόπουλος

Είσαι ο ύστατος ώμος όπου θα γύρω,
είσαι το δάκρυ όπου θα στείλω.
Είσαι η άσπιλη καρδιά που θα προστρέξω,
είσαι το φως στο σκοτάδι όταν δεν μπορώ κάτι να αντέξω.

Να!! Εκεί δα!!
Τα πόδια σου να γλυκοφιλήσω,
να κλάψω τον πόνο μου,
σε εσένα με σεβασμό να προσκυνήσω.
Να σου δείξω την ψυχή μου,
την κάθε σκέψη μου,
το κάθε σημάδι στην ζωή μου.
Και να σου σιγοψιθυρίσω...
Να σου σιγοψιθυρίσω
πόσο σε αγαπώ,
φως της ζωής μου, μέγιστο αγαθό.
Να ξεγυμνωθώ από τα θέλω μου,
να γίνω ένα λουλούδι πάνω σου,
ύστατη μητέρα εσύ ,
στο θείο προσκεφάλι σου.

Φως του φωτός, απάγαυσμα του ενός,
μέγιστη ψυχή, ακράδαντα αληθινή.
Χαίρε Μαρία!! Χαίρε κεχαριτωμένη ΕΣΥ.
Ανακούφιση και δύναμη στην κάθε μόνη ψυχή,
στον κάθε πόνο, στην κάθε αρρώστια ψυχική και σωματική.
Θαύμα των θαυμάτων αληθινή.
Χαίρε Μαρία ΕΣΥ.
Φως του φωτός, απαύγασμα του ενός.

Stamatina Vathi "Χαίρε Μαρία"

15-8-2019






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου