Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΤΑΣ "ΕΡΩΤΙΚΟ"



1) Είδα τον έρωτα!! Με ξέπλεκα μαλλιά
Μες τη ματιά της είχε όλη αυτή τη γλύκα
Την ερωτεύτηκα και δάκρυα χαράς
Βγήκαν αγάπη μου, μπροστά μου που σε βρήκα

2) Η δακρυσμένη μου μορφή!!! σε συγκινεί
Γιατί δονείται η καρδιά μου που σε θέλω
Εκεί σε θέλησα ακόμα πιο πολύ
Έχεις μορφή, που πλησιάζει των αγγέλων

3) Αγγελική μου εσύ μορφή!! Μοναδική
Πάρ’ το κορμί μου, και το κάνεις ότι θέλεις
Την ομορφιά σου θέλω να υπηρετεί
Να δεις, μια ζωή θα γεύομαι - Το μέλι

4) Μέλια πλημμύρισαν!! Μαλλιά ξανθά-μελιά
Να τα κρατήσω - μες τα χέρια λαχταράω
Δεν θα πειράξω - τα σκαλιά τα ερωτικά
Κει ‘δα σκαρφάλωσε τη καρδιά, που σε ζητάω

5) Σκάλες μαλλιά!! Είναι πολλή ομορφιά
Τώρα η θωριά σου - είναι άλλο να τη βλέπεις
Άλλο να παίρνεις - του έρωτα πεθυμιά
Χωρίς μελιά, μέσα στο όνειρο να τρέχεις

6) Καταφυγή!! Θέλει αμέσως η ψυχή
Για συνταγή σ’ αυτό το θέαμα το Θείο
Όλος ο κόσμος -θέλει- σ’ ερωτευτεί
Κάνω αρχή, μέσα στην άχνη των δακρύων

7) Δάκρυα τρέχουνε!! Στην τόση ομορφιά
Γιατί η καρδιά τον έρωτα αντιπαλεύει
Που να χωρέσει η ομορφιά μέσα βαθιά
Το είναι μου όλο πια, σε ζητά σε γυρεύει

8)Γλυκοπερπάτησες!! Στο πέρασμά σου
Είδα κορμί της Αφροδίτης, να εκεί εμπρός μου
Είν’ ολοζώντανο -μπροστά μου- για να πει
Της Αφροδίτης το κορμί πριν το δικό μου

9) Είναι η εξέλιξη του έρωτα αυτή
Ποίος θα πει, ο γλύπτης, ο δημιουργός του
Αν το μοντέλο του -το είχε- ερωτευτεί
Όσο ο έρωτας!! Το σώμα - το δικό σου

10) Προσωποποίηση του έρωτα - είμαι ‘γώ!!
Εγώ σε θέλω και δακρύζω που σε βλέπω
Εσύ εισπράττεις -της αγάπης τον καημό
Να μη σε ιδώ, ούτε λεπτό, δεν το αντέχω

11) Επιστρατεύω το μυαλό και την καρδιά
Και τα χαρίσματά σου - όλα!! Τα δεσμεύω
Έτσι μου φύγανε -πια, όλα- τα ζουμιά
Η ομορφιά σου -ένα πράμα- ονειρεμένο

12) Τα όνειρα στο όνειρο!! Θε να κρατηθεί;
Δεν θα μπορεί -η αγκαλιά- να λειτουργήσει
Σ’ εγγίζω -λίγο, για να νοιώσω- το κορμί
Έχει ζωή, πώς θα γενεί - να μ’ αγαπήσει;

13) Τα όνειρα τα ζωντανά!! Είναι καλά
Όλο χαρά -θέλω να μπω- στο όνειρό σου
Δάκρυα χαράς, θα πλημυρίσω εδώ μπροστά
Έτσι αι θάλασσαι - η καρδιά; Στον ερχομό σου

14) Έλα και πάρε στ’ όνειρο!! Να ζω
Για να μπορώ -την ομορφιά σου- να πλησιάσω
Θέλεις που δίνεις -τα φιλιά σου- για να πιω
Θέλεις στα μάτια σου - να φύγω να πετάξω

15) Θέλω στο πέταμα!! Να φτάσω στα μαλλιά
Και τα σκαλιά τους -ένα ένα- να λατρέψω
Επροσαυξήσανε την τόση ομορφιά
Πετάει η καρδιά, τον έρωτά σου για ν’ αντέξω

16) Πάω και έρχομαι -σ’ ονείρου- αγκαλιά!!
Από μαλλιά -μέχρι τα μάτια- ταξιδεύω
Έλα μου έρωτα -στην τόση- ομορφιά
Συμπαράσταση, στην καρδιά μου εγυρεύω

17) Δώσ’ μου τη δύναμη!! Πολύ να ερωτευτώ
Για να σταθώ, μπροστά στα σκαλοπάτια τα θεία
Που όριο θέτησαν -αυτά- τον Ουρανό
Κι ανακηρύξανε τη σπάνια μορφή της σε Αγία.

18) Άγια μορφή!! Πότε θα πάρω - το φιλί;
Με απασχολεί, θέλω πολύ - να μεταλάβω
Κι αν το κορμάκι σου -μου δώσει- μια στιγμή
Σ’ άλλη ζωή -θα ‘χω μπει- χωρίς να καταλάβω

19) Εκεί προσφέρεις μου - τα δώρα της χαράς!!
Που πλουσιοπάροχα σου έδωσε η φύση
Μη λησμονήσεις και τα χάδια σου κυρά
Και με φιλιά, να το ‘να - θα μ’ αναστήσεις

20) Μία Ανάσταση!! Θα ζήσουμε - μαζί
Όπου ανάταση θα είναι των ψυχών μας
Όπου τα μάτια σου κοιτούν οι ουρανοί
Και ηδονή - θα είναι, μες το μερδικό μας

21) Σε πολλαπλάσια χαρά!! Θε να βρεθείς
Εσύ Γυνή, έτσι αρμόζει και σου πρέπει
Μετά τον έρωτα -αλλάζει- η μορφή
Μες της ψυχής -θα κοιταχτούμε- τον καθρέφτη

22) Θα ‘σαι εσύ-εγώ, κι αντίστροφα - εσύ!!
Με αλλαγή - κοινή, στο πνεύμα της αγάπης
Με προφητεία -είχε δουλέψει- η ψυχή
Όταν σε είδα, και πλημμύρησα στο δάκρυ

23) Για τα χαρμόσυνα - τα δάκρυα!! μιλώ
Εκεί ψηλά -στον Ουρανό- μου μ’ ανεβάζεις
Κορμάκι μ’ άφησες στο στόμα να γευτώ
για να χαρώ, τον έρωτα - που με σπουδάζεις

24) Όλη χαρά!! Του έρωτά σου - τα καλά
Όλα συμβάλουν - τα μαλλιά σου και τα χείλη
Έχω κολλήσει -στα μαλλιά σου- στη θωριά
παραγγελιά, ο άγγελος που σ’ έχει στείλει

25) Πέρα απ’ το όνειρο!! Να ζήσω όλα αυτά
Και τα μαλλιά σου να τυλίγουν το λαιμό μου
Για τα καλά - να μπω μέσα στην ομορφιά σου
Και έτσι απλά -να ζεις γλυκιά- μες τ’ όνειρά μου

26) Όχι στα σύνθετα -στον έρωτα- παιδιά
Πολύ απλά!! Να μ’ αγαπάς -αυτό- μας μένει
Και να δακρύσεις -στη χαρά- καμιά φορά
Είναι στα πλαίσια, που ζουν οι ερωτευμένοι

27) Εσύ τον έρωτα αυτόν!! Τον προκαλείς
Και με καλείς -με το μαλλί- να με μαγέψεις
Σκαλί - φιλί -θα προσδιορίζει- το μαλλί
Όλη την ορμή -την ερωτική- θα ανατρέψεις

28) Θα πρέπει χάδια!! Να σου δίνω στα μαλλιά
Χωρίς μιλιά, θα σε κοιτάζω μες τα μάτια
Θα σε πλησιάζω - απαλά - όλο τρυφερά
Θε να βυθίζομαι στα μάτια σου τα ουράνια

29) Εκεί που πιάνουνε -πολύ οι προσευχές!!
Και οι αγκαλιές μας -τα κορμιά- μεταμορφώνουν
Πάρε με έρωτα - αγάπη και καημέ
Μες τις πληγές που όλα θα τα επουλώνουν

30) Μες την πηγή -να μην αφήσεις- το κορμί
Άμα λουστεί!! Θα το ζηλέψουνε οι νεράιδες
Η μια στην άλλη - θε να το ομολογεί:
Τέτοιο κορμί -στην αγκαλιά σου δεν ξανάειδες

31) Μες τις πηγές -οι ομορφιές- θα ‘ναι ευχές!!
Να ευτυχήσουμε αγκαλιασμένοι - όπως λες άγγελε
Με δέχτηκες, δεν είμαι όπως χθες
Τώρα αν θες είσαι η δική μου αγαπημένη

32) Κι οι δυο μαζί -μ’ ένα φιλί- μες τη ζωή!!
Απ’ όταν σ’ είδα -αποταμίευα- φιλιά μου
Τον κουμπαρά μου θα σου ανοίξω στο κορμί
Να αισθανθείς, πως είσαι η μόνη χαρά μου στη ζωή

33) Γυρνάς κορμάκι μου και πάλι στο πλευρό
Το θησαυρό μου - με φιλιά!! Σου τον απλώνω
Μεμονωμένα -τα φιλιά μου- στο κενό
Όπου δεν έφτασε ο πλούτος στ’ όνειρό μου

34) Ήταν το όνειρο -για σήμερα νωπό!!
Το χθεσινό -το δειλινό- μ’ είχες μαγέψει
Ποτέ δεν δάκρυσα εγώ δίχως σκοπό
Ομολογώ, πως τη ζωή μου έχεις ανατρέψει

35) Ανατροπή -είναι του έρωτα!! Η ψυχή
Ας την ψυχή -να ονειρευτεί- και να ξεχάσει
Στην ομορφιά σου πια, το σώμα μου νοσεί
Ένα φιλί - μέσα στο στόμα, να περάσει

28-6-10



Βιβλία και ποιήματα του ποιητή Αντώνη Μπάστα θα βρείτε εδώ 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου