Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ "Αποθνήσκουμε μολυσμένοι"

Virgo - painting by Dorina Costras 


Αρνήσεις σε απόσταση.
Ένα πέλμα εδώ
ένα πέλμα πιο πέρα
και η ζωή μετριέται με βήματα,
απόσταση ασφαλείας.
Η ανάσα ασθένησε,
ανάμεσα μας χώθηκαν
οι τραυματισμένες 'λιαχτίδες
κι εσύ για χασούρα μου μιλάς,
ποιος υπολογίζει
τέτοιες ώρες τα χαμένα,
τα κέρδη να βλέπεις.
Κι ακροβατούν τα πίσω
με τα μπρος
σε ένα στάτους χτισμένο
στο ακίνητο,
κοίτα,
δεν με νοιάζει τι μου πήρε
η νιότη μου
ούτε τι θα πληρώσω
στο γήρας,
εγώ λαχταρώ τη στιγμή
κι αυτή τη φυλάκισαν
ενώ είναι αθώα.
Αποστάσεις σε άρνηση.
Μια φήμη εκεί
ένα ίσως ριγμένο στον υπόνομο
κι η στιγμή μας καταδικάστηκε
ερήμην της,
οφειλέτης στον εφησυχασμό,
και τινάζομαι
ένα τίναγμα ηλεκτροφόρο,
μόλις με άγγιξε ο χρόνος
στον ώμο,
ψιτ, μου λέει,
αποθνήσκουμε μολυσμένοι
απ τον ιό του Ανθρώπου.
ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου