Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΕΛΕΝΗ ΤΑΪΦΥΡΙΑΝΟΥ " Σταυρόλεξο..."


Μπερδεύτηκα Ζωή στους ορισμούς σου,
στους κάθετους και τους οριζόντιους...
Άλλωστε μου το είπες όταν μου το έδωσες,
"το σταυρόλεξο είναι για δυνατούς λύτες, εδώ σε θέλω λοιπόν εξυπνοπούλι μου"...
Κι εγώ που νόμιζα πως οι πειρατές
είχαν δεμένο ένα μαύρο πανί στο μάτι,
πώς στις θάλασσες γυρνούσαν
και κάνανε ρεσάλτο
από κατάρτι σε κατάρτι,
γνώρισα τους πειρατές της στεριάς
χωρίς δεμένο μάτι,
αλλά με μαύρο πανί στην καρδιά τους.
Ανάκατοι οι ορισμοί σου ζωή,
και που να βάλω τη λύση
κάθετα η οριζόντια;...δεν ξέρω...
Ξέρω μόνο,
πώς τις εικόνες της καρδιάς μου
ήθελα να σου δείξω,
γι' αυτό τις έντυσα με λέξεις
και προσπαθώ να τις ταιριάξω
στο σταυρόλεξο σου.
Κι εκεί που λέω βρήκα τη λύση,
ανακατεύεις πάλι τους ορισμούς
και με μπερδεύεις....
Αχ... ζωή...δεν παίζεις τίμιο παιχνίδι,
όμως από μένα ζητάς τίμιες λύσεις...

2/12/2018
Ελένη Ταϊφυριανού.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου