Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΣ - ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Ενα ποτήρι πόνος
------------------------
Ο πόνος της ψυχής
ο πιο βαθύς
ο πιο μεγάλος
κρασί κόκκινο σε ποτήρι φίνο.
Τον γεύεσαι
και σπάζει το κρύσταλλο
απ'της ηδονής σου τη βία,
οίνος αιμάτινος γίνεται,αιχμηρός
τον πίνεις μέχρι την τελευταία γουλιά.
Βασίλης Σπανός ©

✧ ✧ ✧ ✧

Σκοτεινός πόθος.

------------------------------------
Στον πευκώνα της ανάγκης μου
χαράχτηκε ανεξίτηλα
ο θρίαμβος της ήττας μου
γυναίκα.
'Εσκυψαν οι λέξεις
και μ'ευγένεια πολλή
μου τραγουδήσαν άσματα
με σήκωσαν
γιατί με πόθησαν
απο ευγένεια και πάλιν.
Τώρα
το σκότος σου ποθώ
κι'όχι το φως που έχασα.
Β ασίλης Σ Παν ός ©

✧ ✧ ✧ ✧

Ρε μάγκες περνάμε καλά
---------------------------------
Δεν είμαι κανενός, είμαι ορφανός
ίσως και νόθος άσωτος υιός
που δεν σηκώνω τη σημαία κανενός
του μηδενός,
γιατί ο σταθμός κι' ο λυτρωμός
είναι στό δρόμο,
στόν έρωτα για τη ζωή του καθενός.
Δεν κάνω βήματα, γεμάτα κρίματα
πάνω σε μνήματα
από δήθεν με φιλάνθρωπα αισθήματα
ούτε πιστεύω στών δειλών τα ρήματα.
Είμαι καημός και ποταμός
ξεσηκωμός
μα και λιγάκι παρακατιανός,
δεν είμαι αστός ούτε φτωχός,
διαμαρτυρόμενος αοιδός
της τσέπης γιός
η ιδανικός παραγωγός
της μπάνκας φίλος κι' αδερφός.
Είμαι κραυγή στη παρακμή
πού όλα τάχει καταπιεί
σ'αυτή τη γή
που αιμορραγεί
μέσα σ'ατέλειωτη σιγή
σαν φυλακή
απο το φόβο, τα ρευστά
και αυτους που λέν ''ρέ μάγκες περνάμε καλά''.
Βασίλης Σπανός ©









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου