Σάββατο 30 Απριλίου 2016

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ " Ας ήσουν εδώ,μαμά......... "

Πίνακας -  Amedeo Modigliani
Ας ήσουν εδώ.....
και ας σιωπούσες!,
θα λουζόμουν μέσα στη σιωπή σου
με τα στρογγυλεμένα σου φωνήεντα,
τα άηχα σου σ αγαπώ.
Ας ήσουν εδώ
κι ας είχε καταχνιά,
θα ίδρωνα από τον
τρυφερό σου Ήλιο,
από την αβασίλευτη αγάπη σου,
κείνη που σε κάθε δάκρυ μου
στάλαζε ζάχαρη
για να γλυκάνει η νύχτα,
ένα κινούμενο ψέμα η απουσία σου,
μια φέτα λύπης βουτηγμένη
ανάμεσα στη θύελλα και τη γαλήνη.
Ας ήσουν!,
κι ας μη σου θύμωνα ποτέ,
πριν ακόμα κι απ το πριν
με διάλεξες,
μέσα σου να με βαστήξεις
με όλο μου το βάρος,
με όλο μου το άγνωστο μετά,
πιο μετά κι απ το μετά,
με είχες ήδη αγαπήσει,
με είχες ήδη συγχωρήσει,
επωμιζόσουν ήδη τις πληγές μου
που δεν είχαν ακόμα ανοιχτεί.
Τώρα,
πιο τώρα κι απ το σήμερα,
στο χτες μας νανουρίζομαι
και βαυκαλίζομαι πως,τάχα,
όπου να ναι θα φανείς,
ας ήσουν!,
και στ ορκίζομαι,
θα ξόδευα όλη τη χαρά μου
στους φτωχούς
θα δινα όλη μου τη λύπη
στα λιμάνια
και δε θα μ ένοιαζε που νωρίς
νυχτώνει τους χειμώνες
ούτε τα ξύλα που σώθηκαν
στη φωτιά,
μαμά,
ας ήσουν, και θα ήταν
κάθε μέρα Πασχαλιά....................
ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου