Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ " Ομορφιά μου. "


"Θέλω να σου πω κάτι αλλά μην μου θυμώσεις. 
Ξέρεις…..πάντα αναρωτιέμαι,αν θα με αγαπούσες
ακόμα και αν δεν ήμουν όμορφη." 
"Τι εννοείς αγαπημένη μου;
Το ξέρεις πως την ομορφιά σου λάτρεψα…..αυτή πρώτα και μετά σε αγάπησα." 
" 'Αρα δηλαδή με αγαπάς μόνο γιατί είμαι όμορφη η μάλλον γι αυτό με αγάπησες;
Με φοβίζεις τώρα." 
"Αγαπημένη μου τι είναι ομορφιά για εσένα;
Εξηγησέ μου γιατί όλα έχουν πάντα δύο όψεις,όπως η ζωή και η ομορφιά , 
σαν δυο σιαμαίες αδελφές μοιάζουν,αλλά δεν είναι ίδιες. 
Παντού υπάρχει το αληθινό και το ψεύτικο."
"Εντάξει λοιπόν άκου……θυμάσαι τις προάλλες εκείνο το λουλούδι 
που είδαμε μέσα σε ένα κήπο, πόσο πανέμορφα χρώματα είχε;
Θυμάσαι που σταματούσαν όλοι και το θαύμαζαν για την ομορφιά του; 
Ξέχασες που με πήρες αγκαλιά ,με σήκωσες ψηλά να το μυρίσω
και πήρα το άρωμά του μέσα μου;" 
"Φυσικά και όχι.Συνέχισε όμως."
"Ααααα θυμήσου και εκείνο το σούρουπο που τρέχαμε με την μηχανή 
να προλάβουμε το ηλιοβασίλεμα,εκεί ψηλά στο βουνό.
Δεν ήταν μαγικά όμορφο;Δεν το ζήλεψες;Λύγισαν τα μάτια μας στην ομορφιά του.Θυμάσαι; 
Αυτά εννοώ ομορφιά.Αυτά."
"Αγαπημένη μου θυμάσαι,που μερικές ημέρες αργότερα περάσαμε από εκείνο τον κήπο 
και κανένας πια δεν σταματούσε να θαυμάσει ένα μαραμένο λουλούδι;
Δεν μύριζε καν. 
Ακόμα και εμείς το προσπεράσαμε.Σημασία δεν του δώσαμε.
Πέθαινε η ομορφιά του και μαζί με αυτό ο πόθος των άλλων για αυτό. 
Θυμήσου σε παρακαλώ και το ηλιοβασίλεμα,
πως κάποιες στιγμές το θαυμάσαμε,μετά……..σκοτάδι.
Εξαφανίστηκε η ομορφιά του.Του γυρίσαμε τις πλάτες.Πάντα αυτό κάνουμε." 
Αυτό λοιπόν είναι ομορφιά για σένα;Έτσι θέλεις να σε θαυμάζω;."
"Δεν ξέρω……με μπέρδεψες τώρα." 
" 'Ακου αγαπημένη μου. 
Από την πρώτη ημέρα σε αγάπησα για την ομορφιά σου και για αυτήν συνεχίζω να σε αγαπώ. 
Μέσα σου βρήκα τον πιο όμορφο κήπο με χρώματα που ποτέ δεν ξεθωριάζουν 
με αρώματα που ποτέ δεν σταματούν να με μεθάνε, 
να με ταξιδεύουν σε ηλιοβασιλέματα που ποτέ δεν δύουν σε κανέναν ορίζοντα. 
Τόσο όμορφη είσαι αγάπη μου μέσα σου,τόση ομορφιά βγάζεις προς τα έξω 
και εγώ το μόνο που κάνω είναι να σε αγαπώ τόσο όμορφα. 
Ομορφιά μου. 


Panagiotis Stylianopoulos





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου