Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΦΡΑΓΚΙΑ ΙΩΑΝΝΑ - ΤΟ ΕΠΙΜΟΝΟ ΓΟΝΙΔΙΟ

Στη φωτογραφία 
η ζωγραφική από το σπήλαιο El Castillo στην Ισπανία, ηλικίας 37.300 ετών.



    Ας λένε πως αποκωδικοποίησαν το DNA σας, εμένα δεν θα με εντοπίσουν ποτέ. Είμαι το πιο επίμονο κι έντεχνα κρυμμένο γονίδιο στο ανθρώπινο είδος. Επιβιώνω ισχυρό κι άλλο τόσο καμουφλαρισμένο, ακριβώς επειδή δεν θα δεχόμουν ποτέ να με πειράξουν έστω και στο ελάχιστο. Είμαι η προσωποποίηση της βίας και καμαρώνω γι' αυτό. Λουφάζω μέσα σας κι αρκεί να πάψουν να σας αγαπούν, για να ξυπνήσω και να αναλάβω δράση. Αρκεί να σας απορρίψουν και να σας ταπεινώσουν, για να θεριέψω και να κάνω το αίμα σας να βράζει για εκδίκηση. Με ταϊζει το μίσος σας κι από ένα σημείο και μετά, αναλαμβάνω να το ταϊζω εγώ - παθιασμένος ο έρωτάς μου για το μίσος. 

Το μεγάλο μου πλεονέκτημα: Μπορώ να εφαρμόσω τις τακτικές μου σε κάθε είδους ευφυία, από τους πιο ανόητους και πρωτόγονους ανάμεσά σας, μέχρι τους πλέον ιδιοφυείς, σπουδασμένους κι εκλεπτισμένους. Γιατί; 
Διότι το μίσος, που είναι η πρώτη ύλη στους σχεδιασμούς μου, μπορεί να λάμπει στις βάρβαρες κι αιμοσταγείς πράξεις σας αν είστε άξεστοι, απελέκητοι που λένε, αλλά μπορεί να θριαμβεύει καλυμένο κάτω από μανδύες δημοκρατικότητας και νομιμοποίησης κάθε είδους ανομίας σας, αν βρείτε το χρυσό μονοπάτι που οδηγεί σε υψηλές γνωριμίες, ξέρετε, εκείνες που παίζουν τους νόμους στα δάχτυλα, τους διαμορφώνουν κατά το συμφέρον τους και στη συνέχεια τους χρησιμοποιούν για να διαλύσουν τους άλλους, κατα προτίμηση ολόκληρους λαούς. 
Θα με βρείτε στο βλέμμα του δολοφόνου και στο τυφλό βλέμμα του ηγέτη που κομπάζει για δημοκρατία, ακριβώς τη στιγμή που σας ρουφάει το αίμα. Θα με αναγνωρίσετε στους βιασμούς των αδυνάτων στο σπίτι, στις γειτονιές, στα κόμματα, στους φανατικούς ιδεολογιών και θρησκειών. Πώς να σας το πω πιο καθαρά, κατέχω τις απόλυτες αλήθειες από τη φύση μου, και κάθε αμφισβήτησή τους μου τη δίνει άγρια. Επομένως, όταν σας δίνω εντολή να υπακούτε, απλά θα υπακούτε. 
Ένα μόνο είναι το αδύνατο σημείο μου, η αγάπη. Αλλά μη μου ανησυχείτε, τα μπαλώνω μια χαρά, με το άγριο κι άψυχο σεξ συνήθως, αλλά και με τις υπερδραστηριότες, τάχα πως δεν έχω χρόνο, για να τον να αφιερώσω σ' αυτή. 
Κάθε που πλησιάζει Πρωτομαγιά, βαριέμαι θανάσιμα, όλο λόγους βγάζουν οι δικοί μου, για δικαιώματα και δημοκρατικές μπούρδες, που εννοείται δεν πιστεύουν αλλά τους οφείλουν για να σας υπνωτίσουν εθιμοτυπικώς. 
Με τη φλυαρία μου, ξέχασα να σας συστηθώ: Είμαι το επίμονο γονίδιο του φασισμού, γνωστό και μη εξαιρετέο από καταβολής κόσμου. Ευτυχώς οι καιροί είναι ευνοϊκοί για την ανάπτυξή μου, πέρα βέβαια από εκείνες τις μικρές εστίες αγάπης που συνεχίζουν να υπάρχουν ανάμεσά σας και που με ενοχλούν αφόρητα, με ευνουχίζουν και με κάνουν να αλωνίζω σε άλλες γειτονιές, πιο του χεριού μου... 
Ιωάννα









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου