Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΖΑΝΟΥ " ΑΤΙΤΛΟ "


Σε βαρέθηκα άνθρωπε!
Άσε με μονάχη στην τρέλα μου, παρανοώ
Μην μ'ενοχλείς, μονάχα κάλεσε
να μου κάνουν απ' αυτές τις ενέσεις που κάνουν
για να σιωπήσουν οι κραυγές των ονειροπόλων.
Έτοιμες, πρησμένες οι φλέβες
να δεχτούν λίγη χημική γαλήνη
ναι, και ηλεκτροσόκ να μου κάνουν
να ξεχάσω πόσο βρώμικα προσβάλλεις
την Αξιοπρέπεια της Ύπαρξης μου.
Σε λυπάμαι άνθρωπε!
Εσένα που δεν κατανοείς πως οι τρελοί
είναι οι ονειροπόλοι, εξόριστοι της λογικής σου
δεν έχεις το δικαίωμα να τους τσακίζεις τα όνειρα.
Σου απαγορεύω να υποτιμάς τους τρελούς
που δεν υπακούουν στα ποταπά ένστικτά σου
στο άδειο μυαλό και τη βρώμικη ψυχή σου.
Άσε με ήσυχη και φώναξε SOS
μια ένεση κι ένα ηλεκτροσόκ να μου κάνουν
να κοιμηθώ να ξεπεράσω την αναλγησία σου
και σαν ξημερώσει, να φύγω μακρυά
εκεί να πάω στους λίγους εναπομείναντες τρελούς
- εξόριστοι από τη βρώμικη λογική -
τη λογική που σκοτώνει ψυχές και δολοφονεί εγκεφάλους
εκεί να πάω , με τους εξόριστους τρελούς.
Με κούρσεψες με λεηλάτησες μα δεν θα με δαμάσεις
Άνθρωπε ξυπόλυτη θα φύγω...
γιατί η τρέλα είναι γυμνή διάφανη καθαρή!
Κράτα την ύλη σου , κρατώ το πνεύμα μου
κάνε στην άκρη να προσπεράσω
Δεν σου ανήκω!
Φόρεσε μου εκείνη την λευκή μπλούζα
με τα μανίκια που πίσω σφιχτά δένουν
κλείσε με πίσω από τα κάγκελα
θρυμμάτισε την αξιοπρέπεια μου
την Ελευθερία μου δεν στη χαρίζω
είσαι ανήμπορος να την δαμάσεις
στη λογική της ευτελούς ζωής σου..
Πίσω από τα κάγκελα θα σου ουρλιάζω:
Κάνε στην άκρη να προσπεράσω
η τρέλα η Ελευθερία και τ'όνειρο
-βαριές αλυσίδες να τους φορέσεις -
δεν φυλακίζονται, δεν πωλούνται, δεν αγοράζονται.
Άνθρωπο σ'ονόμασαν μα την ανθρωπιά ξέχασαν
να στην εμφυσήσουν..

Μαρία ( Μόϊρα ) Μπιζάνου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου