Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

ΗΛΙΑΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ " ΑΤΙΤΛΟ "


Είμαι ένα μανταλάκι
για τους περισσότερους χρησιμεύω
στο να απλώνουν τα ρούχα τους στο σκοινί

Αλλά εγώ είμαι ένα μανταλάκι τυχερό

Πολλές φορές βρέθηκα σε ψαροταβέρνα
Να βοηθώ το τραπεζομάντιλο να μην το πάρει ο αέρας

Άλλες φορές βρέθηκα να κρατώ τις συσκευασίες τροφίμων κλειστές
για να μην μπούνε μέσα τους οι μέρμηγκες
Όπως συνήθειο το έχουν να τριγυρνούν
Μες στα ντουλάπια των ανθρώπων

Μια φορά τι θυμήθηκα τώρα!
Βρέθηκα με χρέη σελιδοδείκτη
Στο τετράδιο κάποιου φοιτητή
που σκάρωνε στιχάκια

Έπιανα την πρώτη σελίδα με την επόμενη
Και εκείνος ξεκινούσε
Βράδυ λάδι άστρο κάστρο θέλει παστέλι

Αυτό το παιδί με έκανε και γελούσα
Με τον τρόπο που ταίριαζε τη  λέξη θυμάρι
με κάποιον παπά που τον λεγαν Άρη

Οταν μετά πήρε το πτυχίο
Έπαψε να ασχολείται με την ρίμα
Θεέ μου τι κρίμα μόνο λεφτά μετρούσε
Την ποίηση πια δεν αγαπούσε

Τώρα πια έχω πέσει στα χέρια
Ενός χαριτωμένου διαβολάκου
Εχει ζωγραφίσει πάνω μου μάτια και στόμα
Και με φωνάζει Σούπερμαν
Πώς του αρέσει να πετάει μαζί μου !!

Αλλά με τούτα και με κείνα μας πήρε η νύχτα
Σας εύχομαι καλή ανατολή πάω να ξεκουραστώ και γω

Αύριο ποιος ξέρει που θα βρεθώ
και σε τι θα μεταμορφώσει η φαντασία
Του μικρού μου φίλου

Ηλίας Παραθύρας

http://kidsfun.gr/








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου