Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠ. "Εγώ "

Φωτογραφία ΣΠ. ΠΟΔΑΡΑΣ 


Εσύ

Εμείς

Κάποια ανατολή άγγιξαν τα δάκρυα σου
το πρόσωπο μου
τότε μόνο ένιωσα το σ' αγαπώ σου
μου μίλησαν στην καρδιά
κράτησα δυο από αυτά
μέσα της για να μπορεί να κτυπά
Κάποια ανατολή έσκυψα και σε φίλησα
στο στόμα
τότε μόνο κατάλαβα γιατί σ' αγαπώ
ένιωσα θεός
κράτησα την γεύση του
στην σκέψη μου
για να μην τρελαθώ
Κάποια ανατολή ήταν όταν άγγιξα
το κορμί σου
τότε μόνο ένιωσα γιατί υπάρχω
κράτησα το άρωμα του
και έλουσα την ψυχή μου
για να υπάρχει πάντα

Περιμένω κάποιο δειλινό
να κλάψουμε μαζί
να φιλήσουμε το πάθος μας
να γίνουμε ένα σώμα
για να νιώσεις την ανατολή
πόσο μικρό είναι το σύμπαν για την αγάπη μου

Σε λίγο ο ήλιος παραδίδει την μέρα του

< Τα ερωτικά >
11/10/2013 Σ.Π




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου