Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

ΕΥΗ ΜΑΡΟΥΛΗ - Και έλεγες...έλεγες...


i) Και έλεγες...έλεγες...
Μία φορά και έναν καιρό...
Βολτούλα βγήκα στον αγρό...
Τραγούδαγα αμέριμνος...
Περπάταγα σκυφτός...
Ξάφνου ξεφύτρωσες εσύ,εκεί καμαρωτός,
μέσα στην πρασινάδα...
Με έπιασε μια κρυάδα...
Κάτω απ’τη λιακάδα,
γυάλιζαν τα κουρέλια σου...
Φόραγες και καπέλο...
Μαύρο χάλι η μούρη σου...
Αχ! τι θυμάμαι...;;;
Δεν θέλω...
Φτερά βγάλαν τα πόδια μου
και όπου φύγει-φύγει...
Σκιάχτρο, το τέρας θα με φάει...
Που να κρυφτώ;;;
Με κυνηγάει...
Ωραία που είναι η εξοχή...
Έχει πολλές εκπλήξεις...
Φίδια,σκορπιούς και άλλα πολλά...
Ποτέ σου δεν θα πλήξεις...

**Εύη** 12/7/16



ii) Και έλεγες...έλεγες...
Να ήμουν σταγόνα στο νερό...
Πάνω σου να κυλάω...
Να ήμουν άμμος της θάλασσας...
Πάνω σου να κολλάω...
Να με τινάζεις νευρικά...
Να λιώνω,να γελάω...
Να-να-να-να...
Πολλά ήθελες για χάρη μου και κύμα λέει να γίνεις...
Μα! στην υγεια μου μια ρακή,να μη ξεχνάς να πίνεις 

**Εύη** 11/7/16





1 σχόλιο: