Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

ΜΙΝΑ ΜΠΟΥΛΕΚΟΥ " ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ "


Έλα μαζί μου,
στο φόρεμα της μοναξιάς μου
Άστρο Ουράνιο,
κέντησα στην λαμπερή μορφή σου.

Λουλούδια γιορτινά,
έντυσες στα δικά μου μαλλιά
πλεγμένα όνειρα,
ανέμισαν στου χρόνου τα πελάγη.

Σε περίμενα με τ’ άσπρο άτι,
αιθέρια οπτασία
στις μνήμες των παραμυθιών μου.
Ευτυχία ρίζωσε βαθιά μέσα μου,
χαμόγελο άνθισε στην καρδιά μου.

Φώτισες του Κόσμου την Σιωπή,
με το άγγιγμα σου,
άκουγα τους χτύπους σου
να θεριεύουν στα σπλάχνα μου.

Χάδι στοργής,
απλώθηκε σαν πέπλο μαγικό
πλημμυρίζοντας τα σωθικά μου.

Φωτιές πυρπόλησαν,
τα σύνορα της Γης
Λαμπάδιασε η ψυχή μου,
στο πορφυρό σου χρώμα.

Ο ήλιος ανέτειλε στα μάτια σου,
έδιωξε κάθε σκιά,
σαν βάλσαμο παρηγοριάς
στην λαβωμένη μου ψυχή.

Άσε με δίπλα σου να κατοικήσω,
της ψυχής μου, ταξίδι μακρινό
σαν ηλιαχτίδα στα όνειρα σου,
να γίνω ένα με την ανάσα σου,
με τα φτερά της ΑΓΑΠΗΣ
να πετάξουμε Μαζί
στου ουρανού τα αστέρια.

Μείνε Μαζί μου,
Αγαπημένε Μου
στης λήθης τ’ ακρογιάλι
να αρχίσουμε ξανά μαζί.

Μίνα Μπουλέκου
Συγγραφέας -Ποιήτρια-Αρθρογράφος
Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.)
Μέλος του Λογοτεχνικού Ομίλου «ΖΑΛΩΝΗ-ΞΑΣΤΕΡΟΝ»
Μέλος του WORLD POETRY INTERNATIONAL OF CANADA
Μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων
Από Υπό Έκδοση Ποιητική Συλλογή

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://www.mcnews.gr/





1 σχόλιο: