Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ " Έτοιμα όνειρα "

Rosita Delfino photo


Όρισε μου, τι καλό, τι το κακό,
μην έχω τίποτα να σκεφτώ,
με τον εαυτό μην διχαστώ
με ότι αποδεκτό να ταυτιστώ.

Χάραξε μια μοίρα να κρυφτώ
κάποια ευθύνη να μην έχω.
Πες μου ένα απατηλό ψέμα,
να στρέψω αλλού το βλέμμα,

κι αν σε τοίχους σταματήσω
το χάος κάποτε αντικρύσω.
Μακριά από μένα κάθε σκέψη
να πάρω της γνώσης το βιβλίο

μόνο ότι έχει το παντοπωλείο
της ευήκοης φήμης το σχολείο,
ότι υπόσχεται εύκολη σκέψη
και ας το μυαλό περιπαίξει.

Πάντα φταίει ο ένας και ο άλλος
ο κόσμος που ΄ναι πολύ μεγάλος.
Πες μου τι να σκεφτώ ,τι να κάνω,
τι μ΄ αρέσει ,τι να θαυμάζω.

Γλυκό το απαγορευμένο δικαίωμα
αγγίζεις του ουρανού το στερέωμα.
Ιδανικά ,αξίες, γνώση στη φυλακή
δώσε μου να ταξιδέψω κάτι ελαφρύ.

Φανταχτερός αρλεκίνος με βλέπει
να τον μιμηθώ μ΄ έχει προσκαλέσει
μου μιλά συνέχεια και με εμπαίζει
ταχυδακτυλουργός που σαγηνεύει.

Το τίποτα σπουδαίο παρουσιάζει
με ραβδί αστραφτερό εξουσιάζει.
Αισθήματα ελέγχει, με παιδεύει.
Την λογική μακριά την παίρνει.

Τα λόγια της ψυχής μου παραφράζει
την σκέψη ζωγραφίζει μεταλλάζει,
να ξεχάσω πόσο είμαι μοναχός
στην χώρα της φαντασίας φτωχός

τα έτοιμα όνειρα να αγοράσω
χαραγμένους δρόμους να πάρω
με άψυχη μαριονέτα να μοιάσω
ένα σχέδιο για να μην υπάρχω….

Μ.Γ. …
Μιχάλης Γεωργούλης


H φωτογραφία είναι από https://www.all-about-photo.com/







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου