Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

"Ο κόσμος είσαι εσύ" Τραγούδι σε Στίχους του Ηρακλή Κριεζή και Μουσική του Μάκη Αϊβάζογλου


Ο κόσμος είσαι εσύ
Στίχοι:Ηρακλής Κριεζής
Μουσική: Μάκης Αϊβάζογλου 
Από το δίσκο "Λαμπυρίδα " του Μάκη Αϊβάζογλου 

Μ’ανοίγει ο κόσμος το παράθυρό του πάλι 
Στα δυο σου χέρια ν ανταμώσω τη ζωή 
Να πάρω αγάπη που αγάπη δεν ειν άλλη 
Να γίνω δρόμος στη δική σου διαδρομή 

Μου δίνει ο κόσμος μιαν υπόσχεση και πάλι 
Να βρω κουράγιο απ’ το πρώτο σου φιλί 
Να βγω στου ονείρου μου τη ρότα τη μεγάλη
 Να ξανατρέξω τη ζωή μου απ’την αρχή 

Ο κόσμος είσαι εσύ και τη ζωή μου αρχίζω 
Στα χέρια σου μαθαίνω ν αγαπώ 
Ο κόσμος είσαι εσύ κι εγώ τον αρμενίζω 
Σε πέλαγο με παίρνεις φωτεινό 

Ο κόσμος είσαι εσύ κι εγώ σε σένα ελπίζω 
Στα χέρια σου κρατώ τον ουρανό 
Μου δίνει ο κόσμος την ελπίδα του και πάλι 
Με των ματιών σου το γαλάζιο ουρανό 

Ζωή που στέκεις στης ζωής μου τ’ακρογιάλι 
Να μ’αρμενίσεις στα ταξίδια που διψώ 
Μ’ανοίγει ο κόσμος μια καινούργια του σελίδα
 Να μελετήσω στης καρδιάς μου τον παλμό

 Να βρω τον ήλιο που για χρόνια δεν τον είδα 
Κι από τη φλόγα του να πιω να ζεσταθώ 
Ο κόσμος είσαι εσύ και τη ζωή μου αρχίζω 
Στα χέρια σου μαθαίνω ν αγαπώ

 Ο κόσμος είσαι εσύ κι εγώ τον αρμενίζω 
Σε πέλαγο με παίρνεις φωτεινό 
Ο κόσμος είσαι εσύ κι εγώ σε σένα ελπίζω 
Στα χέρια σου κρατώ τον ουρανό







1 σχόλιο: