Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΥΜΑΝΙΔΟΥ "ΠΟΙΗΤΗΣ ΦΑΝΦΑΡΑΣ"


Ν. Εγγονόπουλος, Ποιητής και Μούσα, 1938

Δεν έχω τίποτα να πω,
τίποτα να προσθέσω,
μονάχα ένα ερώτημα
σε σας να καταθέσω.
Ερώτημα προς όλους σας
απάντηση ζητάει
κι όποιος μπορεί
και σκέφτεται
ευθύς να απαντάει.
Μια απορία, φίλοι μου,
Με βασανίζει χρόνια
και τριβελίζει το μυαλό
Μήνες πολλούς, αιώνια.
Τι τάχα είναι ποιητής;
Ποίηση τι σημαίνει;
Ποιος ξεχωρίζει γράφοντας,
ποιος στο fb ανεβαίνει;
Μην είναι ο ρομαντικός,
ο έξυπνος, ο λόγιος,
ή μήπως ο αργόσχολος
και ουχί ο κάθε δόλιος;
Μην είναι ο ειλικρινής,
Ο έμπειρος, ο μόνος,
Μην είναι αυτός ο τολμηρός
Και ο ονειροπόλος;
Μην είναι ο αληθινός,
ο γνώστης, ο ειδήμων,
ή πάλι είναι ο απλός
ο άνθρωπος νοήμων;
Μην είναι ο πολυλογάς,
Ο συμπαθής φανφάρας,
ή είναι ο μοναδικός
γόνος σπουδαίας φάρας;
Μην είναι ο μυστήριος.
ο τρυφερός,
ο λίγο πνευματώδης,
ή μήπως είναι ο ντροπαλός
κι ο περιπετειώδης;
Πολύ, λοιπόν, μπερδεύτηκα,
φίλοι μου, σας το λέγω,
γι αυτό ζητώ βοήθεια.
Βαράτε με κι ας κλαίγω.
Σήμερα αυτό θε να λυθεί
και να τεθεί σε βάση,
γιατί πολύ ζαλίστηκα
και τρέλα μ' έχει πιάσει.
Δώστε ορισμό του ποιητή,
να ‘χετε την ευχή μου,
θε να γραφτεί στα πρακτικά
με την υπογραφή μου.

Κυριακή Κουμανίδου






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου