Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

"Ο ΞΕΜΠΑΡΚΟΣ" ΗΛΙΑΣ ΑΡΙΩΤΗΣ με το συγκρότημά του "ΟΙ ΞΕΜΠΑΡΚΟΙ" στην "Απανεμιά"




"ΟΙ ΞΕΜΠΑΡΚΟΙ" ΗΛΙΑΣ ΑΡΙΩΤΗΣ "Ο ΞΕΜΠΑΡΚΟΣ" 

Φίλες και φίλοι ξεκινάω 28 Νοεμβρίου τις εμφανίσεις μου, από την Μπουάτ ΑΠΑΝΕΜΙΑ με το συγκρότημα μου "οι ΞΕΜΠΑΡΚΟΙ" πολλοί φίλοι, μου είπατε ότι με περιμένατε για να ξαναβρεθούμε, τις χειμωνιάτικες βραδιές. Πράγματι έχουμε χτίσει μια πολύ ωραία σχέση μαζί , και οι βραδιές όταν εμφανίζομαι είναι μια συνάντηση μεταξύ φίλων, που τραγουδάμε κι όλας, και καθόλου μια συνάντηση του καλλιτέχνη με το κοινό του. Αυτό είναι που μου αρέσει, αυτή η σχέση που έχουμε χτίσει μαζί,και κάθε φορά με συγκινεί, και ανυπομονώ να παίξω και να τραγουδήσω, για όλους σας. Θέλω να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη αγάπη που δείχνετε στις μουσικές μου και στο πρόσωπό μου. Θα ακουστούν τραγούδια από τον πρώτο μου δίσκο το S/S ΙΟΝΙΟΝ 1934 σε ποίηση του ΝΙΚΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ, που μελοποίησα και συνδημιούργησα, αλλά κυρίως θα ακουστούν τα νέα μου τραγούδια που μελοποίησα, και που μόλις τελείωσα, μετά από 2 χρόνια δουλειάς στο στούντιο, πάνω σε κείμενα του ποιητή ΝΙΚΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ την ερωτική ΜΥΡΤΙΩΤΙΣΣΑ, και ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ όπως και άλλα. Την βραδιά αυτή θα έχουμε την τιμή να παρευρεθεί μαζί μας, όπου θα μας απευθύνει και έναν χαιρετισμό, ένας Κούρδος ποιητής, που πολέμησε για την ελευθερία του Κουρδιστάν, ενός κράτους που προσπαθούν εδώ και χρόνια έως και σήμερα να αφανίσουν....με σωρεία εγκλημάτων. Θα σας περιμένω με συγκίνηση, να τραγουδήσουμε κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, στην μικρή Οδό Θόλου 4 στην Μπουάτ Απανεμιά.!
Ηλίας Αριώτης 











2 σχόλια: