Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΕΚΟΥΛΟΥ "Χρονικός επαναπροσδιορισμός"

Φωτογραφία -Lena Siopi

Μια έκρηξη η φωνή σου
συνθλίβει το κρύσταλλο της γυάλας
που με περιβάλλει
κι η ανάσα ελεύθερη πια
κραυγή γίνεται που σου χαρίζεται
στου κορμιού την πλημμυρίδα.

Στον ναό της ψυχής, ιεροφάντης εσύ
να ερμηνεύεις στιγμές, να θωπεύεις πληγές
κι ο πόνος πόθος πια αναδύεται
στης αφής σου τη μαρτυρία.

Απέμεινα στατική να θωρώ το είδωλό μου
που χρόνια με κατατρέχει θυμίζοντάς μου
πως ο Μινώταυρος υπήρξε αλήθεια
να ξεθωριάζει μπρος μου, να σιγεί επιτέλους.

Νοτίζω τα μαλλιά μου με την ανάσα σου
και στη χούφτα μου κρύβω το πρώτο σου φιλί.
Κοιτάζω τον δρόμο μπροστά μου, ελεύθερος από χνάρια.
Με περιμένει να τον διαβώ... έφυγα!

Σταυρούλα Δεκούλου
30/11/19







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου