Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

ΣΜΑΡΩ ΝΟΤΟΥ "ΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ"


Σα θες να μάθεις πως έζησα
ρώτα το στεναγμό που βιάστηκα να κρύψω
τον άνεμο ρώτα
του άγρυπνου ουρανού
που χόρευε μες τα σωθικά μου
μεταξύ λαχτάρας και συνήθειας.
Το δρόμο ρώτα
τον καιρό
τη συμπόνια που απαρνήθηκα
και νόθεψε με σύννεφα τα φεγγάρια μου.

Σα θες να μάθεις πως σκοτείνιασα
ρώτα το βράχο που από τον πόνο αλλοιώθηκε
τα κύματα ρώτα
της ακοίμητης θάλασσας
που βύθισαν τα άλλοθι
και ξέβρασαν το παραμιλητό μου.
Τις ξεχασμένες νότες ρώτα
τις σκιές
που όρισαν τα ίσαλα
από ένα σμήνος με αιχμάλωτα πουλιά.

Σα θες να μάθεις πως έλαμψα
εσένα ρώτα
τον άγγελο που σ’ έστειλε
να με ξανάβρω πάλι από την αρχή
από εκεί που με άφησα.
Το θαύμα ρώτα
την αγάπη
που άνοιξε μια μια της πύλες της ψυχής
με όλα τα ξεχασμένα μου «θέλω»
αστέρια αναμμένα.

Σα θες να μάθεις πως σε ένιωσα
εμένα ρώτα…












1 σχόλιο: