Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

ΧΡΥΣΑ ΝΙΚΟΛΑΚΗ " Στου Παραδείσου την Πόρτα "


Στου Παραδείσου την Πόρτα εκεί να με πας
το χέρι μου δυνατά μην ξεχνάς να κρατάς
πάνω απ τα σύννεφα πίσω απ' τους καπνούς
θα ψιθυρίζω μελίρρυτους ήχους γλυκούς.
Θ' αφήσω στην Πύλη το ακριβό μου παλτό
ενθύμια και δώρα, ό,τι έχω ακριβό
μόνο εσένα θα κρατώ κρυφό μυστικό.
Όνειρα , ταξίδια στην καρδιά σμιλεμένα
Θα πετάξω ψυχή μου ..να κρατήσω εσένα.

Με λεμονανθούς και λόγια αγάπης ιερά
θα κεντήσουμε μαζί την ζεστή μας φωλιά. 
Την πόρτα θα κλείσω στης Κόλασης τα ουρλιαχτά
την αγκαλιά μου θ' ανοίξω να σε κλείσω σφιχτά.
Κι αν φτερούγισμα ακούσω και λαλιά ποθητή
θα κλείσω τα μάτια ν' απλωθεί μια σιγή
γιατί ό,τι δικό σου δεν είναι καρδιά μου,
κι ακουμπά στα όνειρα μου...
Κόλασης προπομπός είναι το ξέρω βαθιά μου.

Χρύσα Νικολάκη
22.8.2018








1 σχόλιο:

  1. Σε διψασμένη γη
    ζεστή βροχή!
    Αγαπημένη ποιήτρια την καλημέρα μου με τα ☆☆☆☆☆ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή