Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ " 23 " - Διηγήματα



Δελτίο τύπου εκδόσεων Ρώμη-«23»

Το 2013 ο συγγραφέας Νίκος Βαρδάκας,εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο «Πλατεία Συντάγματος» απ’τις εκδόσεις Ρώμη που εδρεύουν στην Θεσσαλονίκη. Πέντε χρόνια αργότερα ανανεώνει την συνεργασία του με τον γνωστό εκδοτικό οίκο για να παρουσιάσει το νέο του βιβλίο με τίτλο «23».
Είναι μία συλλογή 23 διηγημάτων, με θέματα που αφορούν την καθημερινότητα προβάλλοντας πτυχές ανθρώπων που οι πράξεις τους διέπονται από την λογική μα και το συναίσθημα. Οι εικόνες που παρουσιάζονται δεν είναι τίποτα άλλο από αυτές που όλοι περιβάλλονται και ενίοτε ελκύονται ή απωθούνται.
Κυκλοφορεί απ΄τις 20 Αυγούστου απ΄τα γραφεία των εκδόσεων(Τσιμισκή 16-Θεσσαλονίκη) και απ΄το βιβλιοπωλείο Ιανός.

Αποσπάσματα 

1) "Κύμα"(Σελ.27)

Στο κύμα σου φυγαδεύτηκαν οι αναμνήσεις μου.Απο παιδί αποζητούσα την αγκαλιά που μου πρόσφερε το αλμυρό νερό.Εκείνη την φωτεινή θωριά που αντανακλούσε ο ήλιος στην επιφάνεια σου.Ποτέ δεν πρόδωσες την αγάπη μου,και ας την αμφισβητούσε το φθινόπωρο και ο χειμώνας όταν χώριζαν την επαφή μας.

2) "Η εκδρομή"(Σελ.21)

Φανταζόταν για λίγο τον εαυτό του,ως κλειδοκράτορα μίας πόρτας που οδηγούσε στην ευτυχία.Γιατί ο σύγχρονος άνθρωπος στις πόλεις,βιώνει το άγχος και το στρες που δημιουργεί το κυνήγι του στόχου και της επιβίωσης.

Βιογραφικό 

Γεννήθηκα το 1976 στην Θεσσαλονίκη όπου και μένω.Το 2013 εκδόθηκε το έργο "Πλατεία Συντάγματος" από τις εκδόσεις "Ρώμη". Το 2014 επίσης κυκλοφόρησε σε συλλογή για το έτος Ελ Γκρέκο το κείμενο μου με τίτλο "Τολέδο εν καιρώ καταιγίδος" από τον ίδιο εκδοτικό οίκο όπως και το 2015 η ποιητική μου συλλογή με τίτλο "2015".Το 2015 κυκλοφόρησε το κείμενο μου με τίτλο "Αφιερωμένο" από την 2η ομαδική ποιητική συλλογή από τις εκδόσεις Διάνυσμα.Το 2016 πλέον από τις ίδιες εκδόσεις κυκλοφορεί η 3η ομαδική ποιητική συλλογή,όπου συμμετέχω με 2 κείμενα. 
Σε μορφή free ebook κυκλοφόρησε με αυτοέκδοση το έργο μου "Μέχρι την Λύτρωση" το 2015. Με τις εκδόσεις Διάνυσμα κυκλοφόρησαν το 2016 τα έργα μου σε μορφή free ebook "Σαν νύχτες μοιάζουνε οι ελπίδες" και η "Νοσταλγία". Την ίδια χρονιά το κείμενο μου "Διαδρομή" συμμετέχει στην συλλογή Τρενογραφίες του tovivlio.net.Eπίσης κυκλοφορεί πλέον απο το tovivlio.net το ebook με τίτλο "Bonsai stories"όπου υπάρχει το κείμενο μου "Σκοτάδι". 
Όσον αφορά το 2016 στο blog μου,φιλοξενούνται 4 συλλογές μου.Τα "Αταίριαστα",τα "Πρώιμα(1992-2005)" ,τα "Κείμενα"και "2005-2015" .To 2017 φιλοξενoύνται οι νέες μου δουλειές με τίτλο "Συναισθήματα" ,"Ιστορίες της πόλης"και "Παρελθόν".Επίσης από τις εκδόσεις Όστρια δημοσιεύτηκε το "Ανθολόγιο ποίησης 2017-2018" όπου συμμετέχω με κείμενο μου. Αυτή την χρονιά απόν τις ίδιες εκδόσεις, δημοσιεύτηκε το συλλογικό έργο "Χριστός γεννάται" όπου υπάρχει κείμενο μου. Tον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου, εμφανίστηκα με απαγγελία ποιημάτων μου, στο Βαφοπούλειο πνευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της εκδήλωσης "Η μελωδία της αλληλεγγύης".
Το 2018 δημοσιεύεται στο blog μου μια νέα συλλογή κειμένων με τίτλο "Σκέψεις".
Στα πλαίσια της εκδήλωσης "Η ειρήνη των λαών" που διοργάνωσε ο σύλλογος "Το ράφι της αγάπης" στην αίθουσα "Μανώλης Αναγνωστάκης" του δημαρχιακού μεγάρου Θεσσαλονίκης, απήγγειλα το ποίημα μου "Ειρήνη".
Στις 20 Αυγούστου,κυκλοφόρησε απ΄τις εκδόσεις Ρώμη το νέο μου βιβλίο με τίτλο "23".
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου