Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

ΜΑΡΙΝΑ ΠΡΟΜΠΟΝΑ " ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΜΟΥ!!! "




ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΜΟΥ!!! 

**

Αμπέλια, λιόδεντρα ,συκιές, θάλασσας μονοπάτια
ηλιόφωτες ακρογιαλιές της φύσης η πραμάτεια
Πήρα ένα φύλλο κι όστρακο βάρκα του νου τα ορίζω
και μέσα από τη θύμηση, μακριά απ ό,τι γκρίζο
περνώ στου Αιγαίου τα νερά και στα Κυκλαδονήσια
μ΄ανοίγουν διάπλατη αγκαλιά και με κοιτούν στα ίσα.

Γύρω μου οι ψαρόβαρκες, αγκίστρια και ψαράδες
από ψηλά με χαιρετούν γλάροι πραματευτάδες.
Παιδιά παίζουν με κύματα, πύργους στην άμμο χτίζουν,
με τα παιδικά χαμόγελα τον κόσμο μας στολίζουν.
Βαθύ γαλάζιο η θάλασσα, γαλάζιο του ονείρου
Αλλού γαλαζοπράσινη η προσφορά του απείρου

Βάφω γαλάζια την καρδιά , πράσινη την Ελπίδα,
Ευχαριστώ τα σύμπαντα για όσα , Θεέ μου , είδα

Ηλιόφωτη η θάλασσα, νεράιδα παινεμένη
γαλανομάτα μάγισσα, ήρθε αποφασισμένη
πιο περα απ τον ορίζοντα για να με σεργιανίσει,
βυθούς και θαλασσοκορφές σε μένα να συστήσει.
Μ ένα κοχύλι συντροφιά τη γλυκοχαιρετάω,
παίρνω τ αφράλμυρο αγκαλιά,νιώθω ότι πετάω.
Έχω στα στήθια τη χαρά της ΝΑΞΟΥ, π΄αγαπάω ...
ΥΠΑΡΧΩ
4/8/2018
Μαρίνα Ι. Προμπονά


Η φωτογραφία είναι από http://www.travelstyle.gr/






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου