Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ "ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ" - Ποιητική Συλλογή


Γιώργος Καραγιάννης : ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ , 4η ποιητική συλλογήΕκδόσεις : Ρώμη, Θεσσαλονίκη,
Ετος Εκδοσης : Ιούνιος 2020
Σελίδες : 100
Διαστάσεις : 24x15εκ.
ISBN : 978-960-655-014-0

(Ακολουθούν δύο ποιήματα απ’ το βιβλίο)

ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

«Θέλω να είμαι άνεμος στον άνεμο,
Σαν ουρανό στα μάτια να με νιώθεις»
Χοσέ Ελγκαρέστα, Ισπανός ποιητής και πεζογράφος
(Μετάφραση: Παύλος Πέζαρος)


Μόνο αν γίνω άνεμος στον άνεμο
το σώμα μου όπως θα ’ναι διασκορπισμένο
με το κάθε μόριό του να πλανάται
στο αέναο του χρόνου,
τη φυγή σου θα παρακολουθεί.

Και δεν θα κάνεις κινήσεις έξω απ’ τον ουρανό σου
που ν’ αυξάνουν τη σιωπή και το φόβο.
Αντίθετα
θα βρίσκεσαι πάντα στο οπτικό μου πεδίο
και χωρίς να θέλεις
δεν θα σ’ αφήνω να βρίσκεις τη σκιά που σε κυνηγά
για να ’σαι δική μου.

Θα συνεχίσεις αμέριμνη να πετάς
κι ας μοιάζεις με πουλί που κουβαλά
χίλια βάσανα και μυστικά
και όνειρα ανεκπλήρωτα
στη θύμησή του.

Εμένα ένα με νοιάζει να ξέρω:
Αν θα κρατώ την εικόνα σου στον ουρανό όταν πετάς
για να κοινωνώ το αίμα σου μετά από κάθε ανατολή
για να λέω πως ζω
ότι σ’ αισθάνομαι βαθιά
τη μοναξιά μου να σβήνω.

Κι ας μην είσαι εδώ
να μουρμουρίζεις τ’ όνομά μου
μ’ εκείνο τον παλιό στεναγμό
που μου ’λεγες συνέχεια πως θα ’μενες μαζί μου
ο πιο πιστός μου πλοηγός στον ουρανό
με τ’ άστρο σου το φωτεινό
να λάμπει
την ώρα που αγάπη θα σου δίνω.

19/12/2019

                          ❀     ❀     ❀     ❀

ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Ξαφνικά έλαμψε η τύχη μου και ήμουν τυχερός…
Δίπλα σε άνυδρους βράχους άραξα με τη σχεδία μου,
να ξαποστάσω.
Κι ανέτειλαν εμπρός μου, στις παρυφές των δακρύων μου,
οι ένδοξες στιγμές της βασανισμένης ζωής μου.

Μόνος πια, χρόνια τώρα, παλεύω
μες στον παφλασμό των κυμάτων
να βρω την ψυχή μου και πονάω.
Και δεν με νοιάζει καμιά δόξα ή απολαβή.

Μου είπαν, όμως, ότι υπάρχει
μες στις καρδιές των ανθρώπων μια γωνιά
γεμάτη φως και ήλιο
και όταν η μνήμη την αγγίζει,
βγαίνει ένα πλοίο με ούριο άνεμο
και κυλά ήρεμα στο απέραντο γαλάζιο,
έχοντας πεταλούδες για πανιά
τις ψυχές των αθώων και ανώνυμων στη ζωή
κατατρεγμένων.

Σ’ αυτό το καράβι θα ήθελα κάποτε
την ψυχή μου να βάλω
και να κυκλοφοράω.

7/11/2018


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Γιώργος Καραγιάννης ζει στη Θεσσαλονίκη.
Σπούδασε παιδαγωγικά και εργάστηκε στην Α/θμια Εκπαίδευση. Διετέλεσε Υπεύθυνος Καλλιτεχνικών Θεμάτων, Διευθυντής Σχολείων και ΠροϊστάμενοςΕκπαίδευσης. Παράλληλα ασχολήθηκε και ασχολείται με το παιδικό θέατρο και τη ζωγραφική. Η λογοτεχνία όμως, τον έλκυσε περισσότερο. 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ:
1η.Ένα καράβι όνειρα, Εκδ. Το Κεντρί, Θεσσαλονίκη, 2015
2η. Της ζωής μου το χρώμα, Εκδ. Αρισταρέτη, Αθήνα, 2017
3η. Σ’ ένα τριαντάφυλλο σε θέλω, Εκδ. Αρισταρέτη, 2017
4η.Άνεμος στον άνεμο, Εκδ. Ρώμη, Θεσσαλονίκη, 2020

ΒΡΑΒΕΙΑ
-Δεκέμβριος 2017:Α΄ Βραβείοποίησης (Σωματείο Λόγου και Τέχνης «Αλκυονίδες» Κορινθίας). 
-Ιούνιος 2018:Έπαινοςποίησης(Ε.Π.Ο.Κ.).
-Ιούλιος2018: Βραβείο Πινδάρου, Ζ΄ Παγκόσμιος Ποιητικός Διαγωνισμός (Αμφικτυονία Ελληνισμού).
-Μάιος 2019: Β΄ Βραβείοποίησης,Η΄ Παγκόσμιος Ποιητικός Διαγωνισμός (Αμφικτυονία Ελληνισμού).
-Νοέμβριος 2019: Τρεις Έπαινοι στην Πεζογραφία(για Μπονσάι, Παραμύθι, Διήγημα), περιοδικό ΚΕΦΑΛΟΣ
-Απρίλιος 2020: Τρία βραβεία στον 10ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό, από την Ε.Π.Ο.Κ.: Α΄ Βραβείο Διηγήματος, Β΄ Βραβείο Στοχαστικής Έμμετρης Ποίησηςκαι Γ΄ Βραβείο Παιδικής Λογοτεχνίας.
Από το 2015 δημοσιεύει ποιήματασε περιοδικά, ανθολογίες και Εγκυκλοπαίδειες Τέχνης:
-Τρία ποιήματα στην Ανθολογία (eBook) «Ο Χρόνος και ο Λόγος» Επιμέλεια: Δημήτριος Γκόγκας- Οκτώβριος2018.
-Δύο ποιήματα στο συλλογικό λογοτεχνικό έργο«199 Χρόνια Ελεύθερης Ζωής +1», (ebook) - Επιμέλεια: Δημήτριος Γκόγκας - Μάρτιος 2020

5/7/2020
Γιώργος Καραγιάννης





































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου