Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

ΙΣΜΗΝΗ ΛΙΟΣΗ "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ" Απόσπασμα

Πίνακας - Ισμήνη Λιόση 


από το : Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
8/7/2020


***********
λέει : θα κάνω ότι λείπω από τις λύπες μου
θα κάνω πως είμαι αλλού πως είμαι άλλη
θα ονομάζομαι Χωρίς
θα έχω στα μαλλιά μου τον Λούσιο ποταμό
εκεί για να ξεπλένω άδολες αμαρτίες
σαν ασπρόρουχα
θα έχω ένα κήπο με άνθη της αγρυπνίας
θα κοιμάμαι με την Λουτσία
μία γάτα στα πόδια μου
θα κατοικώ σε σπίτια παλαιά
γιατί εκεί ακούγεται
καλύτερα ο οίστρος της βροχής
και οι θυμοί του αέρα
κάθε απόγευμα
θα παντρεύομαι κι άλλον άνδρα

θα ψάχνω τα πρωινά για νέο σπίτι
για νέο αρραβωνιαστικό
ο μεσίτης μου θα είναι κάποιος κύριος που
μοιάζει του Μπουνιουέλ
αυτά τα σπίτια θα έχουν το WC τους στο σαλόνι
θα περιμένω ένα τραίνο
όπως θα είμαι στο κρεβάτι μου
έτοιμη με μία μικρή βαλίτσα και
θα ονειρεύομαι ποιήματα, και
εσάς να έρχεστε να διαβάζετε
η πραγματικότητα
θα συμβαίνει πραγματικά και
δεν θα είναι πιο οδυνηρή από την φαντασία
ο χρόνος θα κυλάει σαν νερό
και το νερό αιώνιο
***********

ο πίνακας από τους πρώτους που αποπειράθηκα εν έτει 1983
ανήκει στον συγγραφέα Γ.ΣΤΑΥΡΑΚΗ συλλέκτη των πρώτων έργων μου.

Ισμήνη Λιόση











1 σχόλιο: