Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

ΕΛΕΝΑ ΚΟΚΑΡΑΚΗ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ









Γεννήθηκα και ζω στο Ηράκλειο Κρήτης. Η σχέση μου με την ζωγραφική ξεκίνησε σε νεαρή ηλικία. Τα τελευταία 20 χρόνια έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Η ζωγραφική για μένα είναι ένα μέσο έκφρασης αλλά και συναισθηματικής αποφόρτισης. Έχω κάνει σπουδές σε Ιδιωτικά Εικαστικά Εργαστήρια κοντά σε αξιόλογους ζωγράφους Εικαστικούς. Είμαι μέλος του Παγκρήτιου Εικαστικού Συλλόγου '' Τεχνόκυκλος '' και έχω λάβει μέρος σε πολλές Ομαδικές Εκθέσεις. 
Έργα μου υπάρχουν σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό..

Ελενα Κοκαράκη 




 Εικαστική Έκθεση "Εκτός Παρένθεσης" του Παγκρήτιου Εικαστικού Συλλόγου "Τεχνόκυκλος" στην Gallery ART IN. Έργο μου (Ακρυλικά σε καμβά)

 Εικαστική Έκθεση " Εκτός Παρένθεσης" του Παγκρήτιου Εικαστικού Συλλόγου " Τεχνόκυκλος " στην Gallery ART IN (Ευρώπης 7 Ηράκλειο Κρήτης ως τις 29 Φεβρουαρίου) .. Έργο μου

















 


 


 


 







 















 


 




 

 



 
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου