Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΙΟΥΛΑΧΟΓΛΟΥ "ΑΤΙΤΛΟ"

Banksy Street Art

Αχ αγάπη μου
Αγάπη…
Πόση σκόνη στο πρόσωπο σου
Και τα χέρια σου υφαίνουν σύννεφα.
Ποιος θα τα φτάσει τώρα που τρέχουν;
Ποιος θα σε προλάβει αγάπη μου…
Τα γοβάκια σου από μετάξι
βήμα από μετάξι
κλωστές στα κλαδάκια της καρδιάς μου.
Σκιάζονται στα υφαντά σου οι υφάντρες στα δέντρα
Τρομάζουν στην χάρη σου!
Πως περπατάς αγάπη μου
Πως πατείς στην ψυχή μου…
Άσε τα μαλλιά σου λυτά
Το κορδελάκι σου να πιαστεί στην καρδιά μου
Να χορέψει μαζί με τα φύλλα κι αυτά απ’ τον πόθο να μαραθούν στο πέρασμα σου.
Ω Αγάπη μου όμορφη το βελούδο θα ντραπεί μπροστά σου
Τα μάτια θα τρέξουν ποτάμια
Και οι θάλασσες θα τραβήξουν τα νερά τους μη βραχείς.
Διψάω αγάπη μου…
Πού είναι το νερό σου;
Ποιος πήρε το νερό σου;
Ω βρύση άνοιξε
κι εσύ πηγάδι στέρεψες μπροστά στην δίψα μου.
Στης αγάπης μου την δίψα δώσε το νερό σου πηγάδι
Κι εσύ βρύση της πέτρας κελάρυσε το νερό
Κελάρυσε το νεράκι σου βρυσούλα μου
Να σκύψει η αγάπη μου να βρέξει τα χείλη της.
Όλα τα αηδόνια σε προσμένουν αγάπη μου
Σε προσμένουν τις νύχτες στα κλαδιά κοιτάζοντας το κορδελάκι σου να χορεύει στο φως του φεγγαριού.
"Έρχεται η Αγάπη σου!" μου φωνάζουν
"Η Αγάπη σου έρχεται!"

Ασήμωσαν τα κλαδιά
Χρύσισαν τα σοκάκια καθώς έρχεσαι
Λυγώ και σε σκέφτομαι
Καθώς βαδίζεις ανάμεσα στα φυλλοκάρδια μου ως ίσκιος ως θρόισμα ως κελάρυσμα της βρύσης.
Έλα αγάπη μου
Ω αγάπη μου
Έλα…











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου